Mijn Communities
Help
Kirsten Aanraad
CONTRIBUTOR **

Informatief gesprek verwijderen

door Kirsten Aanraad

Ik heb een kandidaat uitgenodigd voor een gesprek en diegene heeft zich teruggetrokken. Hoe verwijder ik het gesprek zodat deze niet zichtbaar is in de Wervingskalender?

 

Als ik naar Bewerken ga, zie ik geen optie om het gesprek te verwijderen. Ik kan alleen de datum, het tijdstip, de aanwezigen en locatie aanpassen.

6 ANTWOORDEN 6

door Maurice Eppenga

@Kirsten Aanraad @Gerda Reidsma, we willen deze verbetering gaan implementeren en zijn aan het vooronderzoek begonnen. 

Kirsten Aanraad
CONTRIBUTOR **

door Kirsten Aanraad

@Maurice Eppenga de kandidaat heeft geen gebruik gemaakt van de bevestigingslink maar een apart mailtje gestuurd. Ik wil graag de echte optie om een gesprek definitief te verwijderen gaan inzetten.

Gerda Reidsma
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Reidsma

@Kirsten Aanraad @Maurice Eppenga ik  was dit ook al aan het zoeken maar het kan blijkbaar niet. wij zouden dit ook graag willen. voor ons is 'teruggetrokken' bij de kandidaat onvoldoende. het gesprek moet uit de lijst wervingskalender verwijderd worden.

Goedgekeurde oplossing
Kirsten Aanraad
CONTRIBUTOR **

door Kirsten Aanraad

Hej Maurice, de kandidaat heeft geen gebruik gemaakt van de bevestigingslink maar een apart mailtje gestuurd. Ik wil graag de echte optie om een gesprek definitief te verwijderen gaan inzetten.

Gerda Reidsma
CONTRIBUTOR ***

@Maurice Eppenga ik begrijp de oplossing niet? Kan het nu verwijderd worden of is de oplossing dat we het nu zien in de uitnodiging en dat het blijft staan in de wervingskalender

door Maurice Eppenga

@Kirsten Aanraad, als de kandidaat zich heeft teruggetrokken via de bevestigingslink, dan zal dit ook worden weergegeven in de interview details. Is dat afdoende of moet er echt een optie zijn om het gesprek definitief te verwijderen? De historie zal dan alleen nog te zien zijn in de communicatie geschiedenis.