Mijn Communities
Help
Kimberly Roosendaal
CONTRIBUTOR ***

Meekijken met andere organisatie in Easycruit

door Kimberly Roosendaal (Bijgewerkt ‎15-02-2024 12:37 door Kimberly Roosendaal )

We werken met een nieuwe recruitment team bij de Viersprong en zijn de werkwijze van Easycruit binnen de organisatie aan het herzien. De volledige selectie ligt (na vacatureplaatsing) bij onze zorgmanagers. Als recruitment willen wij graag de eerste selectie gaan uitvoeren, maar vragen ons af hoe we dit systeemtechnisch het beste kunnen inrichten. Is er een organisatie die op deze manier is ingesteld en waar we even bij mee mogen kijken? ðŸ˜Š

 

We zijn benieuwd naar de reacties! Alvast heel erg bedankt.

 

Ook namens mijn collega @Mevhibe.

8 ANTWOORDEN 8
Sandra Pijl
CONTRIBUTOR **

door Sandra Pijl

Hoi Kimberly,

 

Je kunt een vacaturehouder aangeven per vacature. Als Recruiters maken wij de vacature aan en plaatsen deze. Voor de vacatures van het primaire proces doen wij de eerste selectie en zijn wij automatisch vacaturehouder. De zorgmanagers zien de kandidaten die op deze vacatures solliciteren dus niet.  Als wij de eerste gesprekken hebben gehad en wij  vinden dat de kandidaat passend zou zijn, zetten wij de kandidaten door naar de zorgmanager. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan hoor ik het wel! Hartelijke groet, Sandra

Kimberly Roosendaal
CONTRIBUTOR ***

door Kimberly Roosendaal

Hoi Sandra, Dankjewel voor je berichtje. Ik zou heel graag willen zien hoe dat bij jullie ingericht is. Is het mogelijk om contact te leggen? Met warme groet, Kimberly

 

Goedgekeurde oplossing
Sandra Pijl
CONTRIBUTOR **

door Sandra Pijl

Hoi Kimberly,

 

Dat kan, stuur mij maar even een mail, dan plannen we een teams overleg in.

s.pijl@zuidwester.org

 

Hartelijke groet,

Sandra Pijl

marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk (Bijgewerkt ‎15-02-2024 13:12 door marjavanderkolk )

@Kimberly Roosendaal 

Wij werken ook met een recuiter in Easycruit, bij sommige vacatures doet de MGR het hele traject, en bij andere vacatures doet een recruiter een groot deel van het traject. Als je de recruiter rechten geeft in Easycruit en de rol aanmaakt van recruiter in het usermanagement in HR Core dan kan de recruiter in feite alle handelingen doen die nodig zijn. Je kunt dan per vacaturen kiezen of de recruiter het doet of de manager zelf. 😉 In autorisatiebeheer moet je dan uiteraard ook de rol van de recruiter aanmaken en daar de rechten aan koppelen die de recruiter nodig heeft. 

Hopelijk heb je hier iets aan en het is altijd mogelijk om even te contacten.

Gr. Marja

Marja van der Kolk
Kimberly Roosendaal
CONTRIBUTOR ***

@marjavanderkolk 

 

Dankjewel voor je bericht! Ik zou wel nieuwgierig zijn hoe de recruiter dat doet met een vacature aanmaken en het toewijzen van een contactpersoon en het vervolg als er kandidaten binnen komen. Kunnen we daar eens contact over hebben? Mijn e-mail is kimberly.roosendaal@deviersprong.nl. Ik hoor graag Marja en nogmaals dank.

Goedgekeurde oplossing
marjavanderkolk
CHAMPION ***

Hi Kimberly ik heb je gemaild.

Ik kom hier z.s.m. op terug. gr. Marja

Marja van der Kolk
Goedgekeurde oplossing
Gerda Reidsma
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Reidsma

Hallo Kimberly,

Wij doen soms de voorselectie en soms ook niet. Als we dat doen spreken wij af dat wij de 'kleurtjes' erin zetten. De leidinggevende hoeft dan alleen de groene (en evt. de oranje, afhankelijk van het aantal kandidaten) door te lopen. Werkt voor ons goed.

Groeten Gerda

Kimberly Roosendaal
CONTRIBUTOR ***

door Kimberly Roosendaal

@Gerda Reidsma Dankjewel voor je snelle reactie. Dat klinkt ook als een goed systeem. Ons ideale scenario zou zijn dat de kandidaten pas doorgezet worden naar de leidinggevende zodra ze door de eerste selectie zijn, maar we vragen ons af of dat uberhaupt zo ingericht kan worden.