Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Welke controle kunnen wij doen voor de LinkedIn feed?

door Lieke Sterk Huis

Vanaf 15 mei jl. is de LinkedIn feed live. De vorige keer hadden wij n.a.v. de melding al de benodigde link toegevoegd. 

Welke acties zijn er nodig om te controleren of deze werkt? Dit kan ik nergens lezen.

@Maurice Eppenga, kun jij de stappen aangeven die we moeten nemen? 

6 ANTWOORDEN 6
Goedgekeurde oplossing
Maurice Eppenga
VISMA

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, binnen 24 uur moeten de vacatures zichtbaar zijn. Is dat nog steeds niet het geval? Dan is mijn advies om de instellingen nog een keer door te lopen. Van andere klanten heb ik namelijk bericht dat de vacatures geplaatst zijn, dus ik verwacht dat het LinkedIn ID dan wellicht niet klopt of de vacatures een instelling missen. Mocht je er toch niet uitkomen, dan kan je het beste een ticket indienen bij de servicedesk.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

@Maurice Eppenga, het duurt inderdaad wat langer. De vacature is nu zichtbaar en ik zie dat deze 4 dagen geleden is gepubliceerd. Dus hierin moeten we rekening houden dat het 1 dag later op LinkedIn staat.

francispool
VISMA

door francispool

@Lieke Sterk Huis wat fijn dat het gelukt is! 

 

Bij een aantal andere organisaties hoor ik inderdaad ook dat het niet direct lukt. Er is in ieder geval een instelling in Linkedin waarmee je activeert dat je nieuwe vacatures deelt. Lag het bij jullie aan deze instelling, of heb je iets anders gedaan waardoor het nu wel werkt? 

 

Wellicht ook interessant voor @Joost van der Ploeg om te volgen? 

Alvast bedankt!

 

francispool_0-1685703758472.png

 

@Maurice Eppenga  FYI

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

@francispool en @Maurice Eppenga, wij hebben in LinkedIn niets gedaan aan de instellingen. Dus het duurt gewoon langer voordat het zichtbaar is (1 dag later). 

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, wij hebben de stappen gedaan zoals aangegeven. Echter zien wij de vacatures niet terug op onze LinkedIn bedrijfspagina. Wat is de duur van het publiceren (binnen 15 minuten, 1 uur of 1 dag). Hoe kan het dat wij de vacature niet zien? 

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, zijn de overige stappen ook uitgevoerd (o.a. land en regio geselecteerd in de vacature, zie release notes)? Dan kan je daarna op LinkedIn zien of het gelukt is.