Mijn Communities
Help

emailtemplates

door Willemien Mutsers de Zorgboog

In het woud van emailtemplates zijn er best veel die wij nooit gebruiken, tegelijkertijd zijn er templates bij die we niet gebruiken maar die op het oog mogelijk wel handig zijn. Met name rondom groepsbeoordeling, er zitten in de emailtemplates 2 mails ter ondersteuning hiervan, naar mij lijkt zijn dat de oude mails bij de oude groepsbeoordeling. Vergelijkbare mails bij de nieuwe groepsbeoordeling zouden handig zijn. Dan gaat het om de email met de groepsbeoordeling naar de beoordelaar aan te kunnen passen, maar ook dat je bericht ontvangt wanneer de groepsbeoordeling is ingevuld. Het update overzicht in Raet zelf is,  wat mij betreft te onoverzichtelijk en er kan ook niet op worden geselecteerd b.v. op volgorde van gebeurtenis of vacature of tijd. 

5 ANTWOORDEN 5
Francis Bethlehem
CONTRIBUTOR ***

door Francis Bethlehem

Hallo Maurice, bij mijn weten staat deze actie al twee jaar op de roadmap. Wanneer wordt deze wijziging echt ingevoerd?

door Maurice Eppenga

@Francis Bethlehem, deze aanpassing stond op de roadmap na het opleveren van de nieuwe interview workflow en templates. Dat project is vorige zomer opgepakt en begin dit jaar afgerond. In dat project is namelijk de basis (zowel technisch als qua design) gelegd voor andere workflows en bijbehorende email templates.  We verwachten het groepsbeoordeling email template nu in 2024 op te leveren.

Als alternatief hebben we destijds wel de kandidaat notities beschikbaar gemaakt in het groepsbeoordeling platform (op verzoek van klanten), zodat je als recruiter wel belangrijke informatie over de kandidaten kunt delen met de beoordelaars.

Francis Bethlehem
CONTRIBUTOR ***

door Francis Bethlehem

Fijn dat het direct te gebruiken is! Met die notities werkt niet, dat zien gebruikers niet. Vaak opent men de groepsbeoordeling vanuit de mail en daarin wil je direct een opmerkingen kunnen plaatsen. Ik zou ook niet kijken of er wel of geen opmerking is gemaakt (op een andere plek). Dank je voor je snelle reactie!

Sluit ik me bij aan

door Maurice Eppenga

@Willemien Mutsers de Zorgboog, zou je dit als idee kunnen indienen of willen reageren op een bestaand idee? Het aanpasbaar maken van de nieuwe groepsbeoordeling mail staat al op onze roadmap.