Mina produkter
Hjälp
Malin Thor
CONTRIBUTOR *

Fel i uppdatering av AutoInvoice hos Er??

av Malin Thor

Vi har Visma AutoInvoice och det har fungerat bra i 1 1/2 år men sedan 1 december så går inte alla fakturor från AutoInvoice till InExchange som det är uppsatt. Vi får felmeddelande från något som heter "Lexmark Invoice Portal" och de fakturor vi får felmeddelande om har aldrig gått till InExchange!? Fakturorna har ett AutoInvoice faktura ID men kan sedan inte spåras vidare. InExchange kan inte hjälpa oss då de aldrig fått fakturan. Vad gör vi??

4 SVAR 4
Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej, 

Vi har haft kontakt med Hans Kallin och Visma och fått uppdaterad information Hans K i ärendet och vi håller löpande kontakt och återkopplar till er Malin när vi har mer uppdaterad information. 

Du får gärna precis som Jonas skriver maila honom. 

Tack! 

Mvh //Hans

av Jonas Pålsson

Hej Malin

Jag beklagar verkligen att ni i detta fall inte har mottagit tydlig information som bekräftar att vi arbetar med att undersöka detta. Tyvärr har det här skickats information mellan Partner/InExchange/Visma via e-post/telefon istället för att det registrerats ett supportärende via partner till Visma.

Jag har därför varit i direktkontakt med InExchange och vi har mottagit informtion ifrån dom gällande de fakturor där ni för tillfället saknar information.
Man spårar nu dessa vid supportavdelningen och jag är därför tacksam om du kan sända en e-post till jonas.palsson@visma.com med dina kontaktuppgifter. Jag upprättar då ett ärende hos oss för att säkerställa korrekt uppföljning och återkopplar till dig så snart vi har spårat dessa fakturor.

 

Med vänlig hälsning

/Jonas

Malin Thor
CONTRIBUTOR *

av Malin Thor

Och hur kontaktar jag supporten?? Både InExchange och Exsitec har försökt få svar från Visma och Autoinvoice ang detta...

Det är dessutom fler än vi som har samma problem enligt InExchange!

av Hans Börjesson

Kontakta supporten omgående så vi får spåra transaktionerna via det faktura ID du fått från Autoinvoice.

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här