Mina produkter
Hjälp

Visma Contract - Bevakningsfunktion för era avtal

av Charlotte Mårtensson (Uppdaterad ‎06-11-2017 14:59 av Gunilla Bengtsson VISMA )

Det talas och skrivs  mycket om  digitaliseringsprocesserna ute hos  företagen. Man kan starta upp sin digitala process på flera områden.  Ett  tips från mig är att börja använda  vår avtalsmodul Visma Contract  som finns i Document Center Enterprise. Har ni era företagsavtal i papper är det dags att börja skanna in dem och spara dem i elektroniskt format. Använd de formaten som ni redan använder i ert företag. PDF brukar vara ett bra val. Fundera på vilka avtalstyper ni har och skapa egna mappar för detta. I vår avtalsmodul kan du själv skapa avtalstyper och sätta behörighet samt lägga till konto och koddelar som tillhör avtalet. Det bästa av allt är att du får full kontroll på företagets avtal då både uppsägningstid, förlägning finns i systemet och du får påminnelse via e-post, att nu måste avtalet sägas upp till ett visst datum alternativt att det förlängs. Jag lägger in några bilder på hur systemet ser ut.  Är ni intresserade av denna modul kan ni kontakta er Visma partner


 


Charlotte Mårtensson
1 SVAR 1
Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous
 

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här