Mina produkter
Hjälp
Anonymous
Inte tillämpbar

Kaos efter uppgradering och inget händer! Är vi inte tillräckligt viktiga/stora i Vismas ögon?

av Anonymous

I tre veckor (efter uppgraderingen sista helgen i september) så har vi inte kunnat komma in och arbeta med vår budget. Felanmälan gjordes direkt på måndag eftermiddag när vi förstod att det inte var tillfälligt fel och sen dess har absolut ingenting hänt!! Medarbetare som nekats ledighet eftersom det var fokus på budgetarbete sitter nu och kan inte göra någonting. Men risken för helgarbete ligger framför oss när (om?) det går att arbeta i budgetmodulen. Ingen statusuppdatering överhuvudtaget!! Ska vi behöva vänta i flera månader? Är det ett fel som aldrig kommer att kunna repareras eller vad är det frågan om? BADWILL

 

1 SVAR 1

av Jonas Pålsson

Hej!
Jag har kännedom om detta ärende gällande att det tar lång tid att öppna och redigera i budgetmodulen. Er partner har varit i kontakt med oss löpande gällande framdrift där de också påtalat de utmaningar ni upplever i samband med denna prestandaproblematik. Vi har utvecklare som arbetar med att finna orsak/lösning i ärendet så snart som möjligt. På måndag har vi en ny avstämning med vår utvecklingsavdelning och jag räknar då sedan med att kunna återkoppla med mer information.
Återkoppling sker då direkt till er partner via registrerat ärende vid vår supportavdelning. Detta då vi ej hanterar kundspecifika supportärenden i detta Community.

Om du har några andra frågor eller önskar mer information via direktkontakt angående detta ärende går det fint att kontakta mig via jonas.palsson@visma.com med bifogade kontaktuppgifter.

 

Med vänlig hälsning

/Jonas

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här