Mine produkter
Hjælp
Klaus Ladekarl
CHAMPION *

Er der problemer med Visma HR i øjeblikket

af Klaus Ladekarl

Oplever at fraværsbilledet på flere medarbejdere i øjeblikket blot snurrer, hvilket medfører det ikke er muligt at se saldi og fraværsregistreringer eller for den sags skyld lave nye fraværsregistreringer ?

8SVAR8
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Hej @BetinaH 

Det vil være en hjælp, hvis du kan oplyse firmanavn eller kundeforholdsnummer, så vi også kan ikke på sagen hos jer.

Vi har desværre ikke fundet årsagen endnu.

BetinaH
CONTRIBUTOR **

af BetinaH

Hej Mie, 

Er der status på denne - vi har fortsat medarbejder der står og snurre i fraværs billedet ? 

Godkendt løsning
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers (Opdateret ‎10-12-2021 12:53 af Mie Eggers VISMA )

Vi har desværre ikke fået rettet fejlen endnu. Jeg forventer at få mere at vide på mandag, hvorefter jeg kan give en ny status.

Denne fejl berører jer, der anvender CPR nr. som medarbejdernr. Her kan fravær ikke vises på de medarbejdere, der er født før den 10. i en måned, altså hvor CPR nr. starter med '0'.

OPDATERING 09-12-2021:

Vi forventer, at denne fejl bliver rettet primo næste uge.

OPDATERING 10-12-2021:

Fejlen er lige blevet rettet, så I igen kan se saldi på alle medarbejdere.

BetinaH
CONTRIBUTOR **

af BetinaH (Opdateret ‎02-12-2021 12:50 af Anja-Landgren-Nielsen VISMA )

Hej Mie, 

Det er XXXX Danmark, XXXX

(redigeret/skjult navn)

BetinaH
CONTRIBUTOR **

af BetinaH

Hej Mie, 

Her ligner det, at det er de funktionærlignende der er står og snurre, vil I kigge på dette, da vi er i fuld gang med at lave november lønnen. 

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Hej Klaus

Det kigger vi straks på.

Klaus Ladekarl
CHAMPION *

af Klaus Ladekarl

Hej Mie

Er der snart ny status på denne fejl. Vi mangler stadig adgang til fraværssiden på medarbejdere hvor medarbejdernummeret starter med 2 ( 02 ) til og med 9 ( 09 ). Dem som starter med 1 ( 01 ) og 10 eller højere kan vi godt se.

Mette Fog
CONTRIBUTOR **

af Mette Fog

Vi har nu opdaget at vi har samme fejl, som Klaus beskriver på cpr der starter nul. Er der en løsning på vej ?