annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Camilla Fullerton
CONTRIBUTOR ***

Fejl på forsiden i My Visma

af Camilla Fullerton

Hej Visma,

Kan I ikke hurtigst muligt løse denne fejl: (Man kan ikke trykke på Rapporter før den er færdig med at loade i kassen nedenfor, det er ultra frustrerende, når der går flere minutter før den er loadet). 

Visma HR fejl.JPG

Rigtig god dag. 

Mvh Camilla

3SVAR3

af Thor Lundehoj
Da du skrev i går performerede vores systemer desværre ikke så godt, hvilket havde indflydelse på dette, men dette skulle meget gerne være løst nu.

Hvis du stadig har problemet, kan du eventuelt gøre nedenstående:

1. Man kan vælge andet menupunkt fra dropdown, og derefter vælge menupunkt rapporter. F. eks. kan du vælge Firma, og derefter vælge Rapporter.

Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt, må du meget gerne give det et "like", samt acceptere det som "løsning", hvis jeg besvarede dit spørgsmål. Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon

Camilla Fullerton
CONTRIBUTOR ***

af Camilla Fullerton (Opdateret ‎28-09-2020 07:34 af Camilla Fullerton )

Hej Thor, 

Fejlen er der stadig i dag...

Jeg er med på den work-around, som er til stede, - det er bare hamrende frustrerende, at jeg ikke kan gå direkte i rapporter fra startsiden, da vi benytter os rigtig meget af lige netop den feature...

God dag. 

MVH Camilla

Godkendt løsning
Thor Lundehoj
VISMA

af Thor Lundehoj (Opdateret ‎07-10-2020 09:29 af Thor Lundehoj VISMA )

Hej @Camilla Fullerton

Beklager det alt for lange svartid! 

Jeg er usikker på om jeg har misforstået dit spørgsmål, da jeg nu føler at det kan forstås på to måder, og jeg vil derfor forsøge at svare på begge dele:

- at I gerne vil have at der på startsiden skal være mulighed for at gå direkte til rapporter, fordi de benytter dem meget
Her vil løsningen være at vælge startsiden 'Rapporter' under 'Opsætninger, Startside'.

- at I oplever en enorm lang loading tid før Rapporter er loaded færdig.
Hvis dette er tilfældet, så vil vi meget gerne have at I sender en henvendelse til os, så vi kan finde ud af om fejlen ligger i systemet eller opsætningen af denne 🙂 

Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt, må du meget gerne give det et "like", samt acceptere det som "løsning", hvis jeg besvarede dit spørgsmål. Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon