Mine produkter
Hjælp
HDN
CONTRIBUTOR **

Fejl ved overførsel fra App til VismaHR

af HDN

Vi oplever fejl i MyVisma Appen når der registreres afholdt timebank. Fejlen består i, at selvom der registreres klokkeslæt i Appen (f.eks. kl. 8-10, og der skrives 2 timer), så overføres klokkeslæt ikke til VismaHR. Den overfører heldigvis registreringen på 2 timer, men altså uden klokkeslæt. Det betyder, at når registreringen godkendes og der sendes en mail til outlook, så står fraværet som en HEL dag i kalenderen, og ikke kun de 2 timer der var registreret. Det har virket tidligere, så noget må være ændret.

Oplever I andre det samme?

 

3SVAR3
HDN
CONTRIBUTOR **

af HDN

Jeg kan desværre ikke svare dig på det. Men jeg har nu et eksempel, hvor jeg netop har godkendt 'afholdt timebank' via appen, og så forsvandt klokkeslæt i VismaHR. Medarbejderen har registreret via browser, og jeg har godkendt i appen. 

Håber du kan bruge det til noget. 

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Tak for dette input. Sagen ligger hos vores app udviklere, men da de pt. er allokeret til en anden stor opgave, kan jeg desværre ikke komme med et bud på, hvornår fejlen bliver rettet. Indtil da, må jeres medarbejdere selv tilrette tidspunktet i deres Outlook kalender. Beklager besværet.

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Hej

Jeg rapporterer straks fejlen videre til vores udviklere. Men jeg vil meget gerne vide, om godkendelsen er foretaget via appen eller via pc. Ved du det?