Birgitte Petersen
CONTRIBUTOR ***

Hotline - blev smidt af køen

af Birgitte Petersen

Hej,

Jeg har tålmodigt siddet og ventet på at komme igennem til hotline, jeg har ventet over 1 time, da jeg så endelig bliver min tur, bliver jeg smidt af.

Mvh

Birgitte

6SVAR6

af Jesper Thomsen

Hej ChristinaS

Hvis det stadig er en udfordring så skriv venligt til mig jesper.langberg@visma.com

MVH Jesper 

af Jesper Thomsen

Hej Birgitte Petersen

Det er jeg ked af høre.

Hvis du kan sende dine kontakt informationer, herunder det tlf. nr som du ringet fra så jeg kan fejl søge på dette. 

Min mail er Jesper.langberg@visma.com

MVH Jesper

Birgitte Petersen
CONTRIBUTOR ***

Hej Jesper,

Se din mail kl. 14.48

Mvh

Birgitte

ChristinaS
CONTRIBUTOR ***

af ChristinaS

Hej Jesper

Undskyld jeg lige blander mig i en andens tråd, men jeg kan heller ikke komme igennem på hotline, og en hos Visma - kan desværre ikke huske navnet (Søren/Jesper måske) ringede imorges og sagde han lavede en rettelse, men mit system står som om det laver en lønkørsel, så jeg kan intet gøre. 

Hva gør jeg?

af Jesper Thomsen

Hej ChristinaS

Hvis man i dag har skulle lave en rettelse så har det taget lang tid at køre det job igennem grundet netværksproblemer som dog er blevet løst her ca. kl. 15 og det job skulle gerne være kørt igennem nu. Det kan du læse mere om HER 

Hvis du stadig har udfordringer så kontakt Customer Care igen. 

MVH Jesper 

ChristinaS
CONTRIBUTOR ***

af ChristinaS

Hej Jesper 

Det er ikke mig som laver en kørsel, men en hos jer, og han spærrer så jeg ikke kan lave noget i systemet 😞  og jeg kan ikke komme igennem på hotline, og har ikke noget direkte telefonnummer på personen.