Mine produkter
Hjælp
Lene F M Sørensen
CHAMPION **

Kan ikke komme på den nye portal

af Lene F M Sørensen

Jeg får følgende besked, når jeg forsøger at logge på den nye portal:

 

LeneFMSrensen_0-1712227661610.png

 

10SVAR10
mly
CONTRIBUTOR ***

af mly

Jeg kan heller ikke komme igennem da i har sendt linket i påsken og der havde jeg ferie og det duede kun 24 timer

af Mette Simonsen

Hej @mly 

 

Hvis du trykker på linket, vil du få en ny mail med et nyt link, der virker 24 timer.

 

Hvis ikke det virker, må du meget gerne kontakte os på telefon 88 97 97 00, vi sidder klar til at hjælpe dig.

 

God dag 🙂

Mette Simonsen

Lene F M Sørensen
CHAMPION **

Hej Mette

Jeg fik fat i en af dine kollegaer i fredags, som hjalp med adgangen til den nye portal. Nu kan jeg så igen ikke logge ind.

Hej @Lene F M Sørensen 

 

Dejligt at høre, at vi fik dig på i fredags.

Vil du ikke prøve at kontakte os igen i morgen, så skal vi nok hjælpe dig med at komme på igen? 

Du kan kontakte os på tlf. 88 97 97 00 og derefter trykke 2, så kommer du direkte til en konsulent, der kan hjælpe med log in.

 

God dag 🙂

Mette Simonsen

Lene F M Sørensen
CHAMPION **

Jeg forsøger at ringe til jer. Efter en tid med musik bliver der stille. Vil I ringe mig op på tlf 33441666?

På forhånd tak.

af Mette Simonsen

Hej @Lene F M Sørensen 

Har du mulighed for at kontakte os i Support på tlf. 88 97 97 00, vi har konsulenter klar til at hjælpe jer, hvis i har udfordringer med vores nye Portal.

God dag 🙂

Mette Simonsen

Lene F M Sørensen
CHAMPION **

Hej Mette

Jeg har forsøgt at ringe til jer, men kommer aldrig igennem. Ikke engang til ventetone.

Virker jeres telefoner ikke i dag?

Hej @Lene F M Sørensen 

 

Det lyder underligt. Jeg har selv lige prøvet og kommer fint igennem, og det gør andre kunder også.

Kan du evt. prøve igen?

 

God dag 🙂

Mette Simonsen

Lene Fabricius
CONTRIBUTOR **

Jeg er endelig kommet på den nye portal. 

Men - når jeg forsøger at svare på en sag får jeg denne meddelelse:

LeneFabricius_0-1712821789488.png

mvh

Lene

Hej @Lene Fabricius 

 

Vil du ringe til os på tlf 88 97 97 00 og derefter trykke 2, så skal vi prøve at hjælpe dig videre.

 

God dag 🙂

Mette Simonsen