annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Annette1974
CONTRIBUTOR **

Kan man overhovedet komme igennem til kundeservice?

af Annette1974

Hej

Har ringet to gange i dag og har hængt i kø i henholdsvis 1 time og 50 minutter og 1 time og 45 minutter. Jeg nåede frem i køen som nr 2 og senere som nr 1, hvorefter jeg bliver smidt af telefonsystemet. At lægge mit nummer i kø og afvente opkald er ikke en mulighed. Opretter man en sag kan man forvente svar om 7 dage.

Jeg har forståelse for at der er travlt og der er mange der gerne vil i kontakt. Men at blive smidt af flere gange er ikke tilfredsstillende.

22SVAR22
Janni Henriksen
CONTRIBUTOR *

af Janni Henriksen

Blot til information så venter jeg stadig efter 4 timer 6 minutter og 38 sekunder. 

Tror det er en mentalkamp, hvem der først giver op. 

VISMA - I SLIPPER IKKE FOR AT TAGE TELEFONEN OG HJÆLPE!

Lene Rønne
CONTRIBUTOR **

af Lene Rønne

Hej 

Er Jeres telefoner gået ned ??????????????

Jeg hang også i kø .. som nr. 14 og blev smidt af da jeg var nr. 1.

Har efterfølgende ringet op igen og har været nr. 13 i 18 min. 

af Jesper Thomsen

Nej vores telefoner funger og vi får også talt med voldsomt mange for tiden. Det er en rigtigt øv oplevelse at blive "smidt af". Når vi spørg vores telefonselskab så kan de godt se at kaldet er blevet afbrud men de kan ikke sige hvorfor og om det skyldes vores telefonselskab eller dit telefonselskab og for dem der ringer fra mobil om det er skyldes at signalet bliver afbrud. Så rigtigt øv men hvor fejlen er kan desværre i siges beklager for hvis man ved det så kan man som regel også gøre noget ved det. 

MVH Jesper 

Majken Hallgrimsson
CONTRIBUTOR ***

Hej

Jeg ringede igår kl. 13.31 tror jeg var nummer 12 i køen og lagde besked om at blive ringet op. Det blev jeg ikke. 

Ringede i dag kl. 9.24 nummer 8 i køen og er stadig ikke ringet op. Noget er der altså galt.

Mvh Majken 

Charlotte-Duelund
CONTRIBUTOR ***

Og hvordan man I markere dette indlæg som løst - når der fortsat er massive problemer med at komme igennem til jer?

Annette1974
CONTRIBUTOR **

Det har jeg (trådstarter) gjort, fordi jeg fik løst min udfordring og kom igennem.

cej-mba
CONTRIBUTOR *

af cej-mba

Jeg har fuldstændig samme oplevelse. Jeg har også lagt besked men aldrig blevet ringet op...… Jeg har været i kø i 1 1/2 time og herefter blevet smidt af. Det er så frustrerende.

Charlotte-Duelund
CONTRIBUTOR ***

af Charlotte-Duelund

Jeg hang også på i over en time og blev smidt af! Det er fuldkommen håbløst.

Susanne2505
CONTRIBUTOR ***

af Susanne2505

Jeg ringede igår 15/09 2020 kl. 09:54 og var nummer 10 i køen, jeg lagde mit nummer og blev ringet op    kl. 13:06 desværre var jeg i et kort møde, og kunne ikke tage min mobil.

Personen fra Visma havde lagt en besked, at jeg hvis jeg stadig ønskede kontakt kunne jeg ringe op igen på Visma hotline nummer. 

Dvs forfra i køen 😞

Er det ikke muligt at I kunne lave denne process om så I ringede tilbage min. 1 x mere, vi kan jo være forhindret i møder eller bare et toiletbesøg.

Godkendt løsning
Jesper Thomsen
VISMA

af Jesper Thomsen

Hej Annette1974 

Du må gerne sende mig en mail med dine oplysninger.

At blive smidt af vil jeg gerne undersøge hvorfor det sker, men telefonselskabet kommer ofte frem med at det kan de ikke se hvorfor sker desværre, men under søger det gerne. 

Jeg forstår ikke hvorfor det ikke er en mulighed at blive ringet op? Så slipper man for at høre på den musik som telefonselskabet spiller 🙂 

Har du prøvet om vores chat kan svare på spørgsmålet?

MVH Jesper.langberg@visma.com 

Dorte Selmar
CONTRIBUTOR ***

Hejsa

Jeg vil gerne give klager opbakning  i forhold til muligheden for at I ringer tilbage.
 I har typisk først ringet tilbage sidst på dagen - efter kl. 15 de gange hvor jeg har valgt dette.  Jeg har også en enkelt gang valgt at I skulle ringe tilbage - og det skete IKKE.

Når jeg i en produktionsvirksomhed møder kl. 7 - har jeg jo fri kl. 15.15....

og derudover er der jo som regel brug for et svar i forhold til et aktuelt problem man sidder med - hvorfor det er vanskeligt at skulle vente med at få kontakt til sidst på dagen. 

DERFOR bruger jeg ikke muligheden for at I skal ringe tilbage.

Jeg har oplevet en fin service i andre telefonkøer - hvor man kan bede om at blive ringet op - men forskellen er at man fastholder sin plads i køen, så der er ikke tale om, at man først bliver kontaktet sidst på dagen, når presset er taget af ...

Hej Dorte

Jeg beklager at du først er blevet ringet op sidste på dagen. Som der bliver oplyst så holder man pladsen i køen når man vælger at blive ringet op. Jeg undre mig over at du ikke er blevet ringet op for vi ringer alle op inden vi går hjem, hver dag. 

Du er altid velkommen til at eskaler til mig hvis du har behov for det. 

MVH Jesper.langberg@visma.com

ChristinnaDalby
CONTRIBUTOR *

Hej Jesper

Jeg vil faktisk også vove den påstand at man IKKE beholder sin plads i køen, når man beder om at blive ringet op - desværre.

Onsdag ringede jeg ind kl. 11.30 og blev først kontaktet 15.30. Jeg håber virkelig ikke at jeg skulle vente 4 timer i kø, hvis jeg havde valgt at blive hængende.

Som det også nævnes ovenfor, er der forståelse for travlhed men...

Mona Rhiger
CONTRIBUTOR **

af Mona Rhiger

Jeg har desværre også oplevet det samme og skriver man, kan man forvente svar en uge efter. Det er jo ikke til megen gavn hvis man skal bruge hjælpen her.

Jeg vil dog rose jer for, når man så ENDELIG kommer igennem, så har jeg næsten kun mødt søde og rare konsulenter. Men synes der går for længe inden man får en tilbagemelding på sin sag.

Det må kunne gøres bedre 🙂 

Dorte Selmar
CONTRIBUTOR ***

af Dorte Selmar

Med risiko for at blive betragtet som en sur gammel kone - må jeg sige, at det undrer mig meget at der ikke kommer indlæg fra VISMA i forhold til alle disse negative tilbagemeldinger.

Hvad er status ?

Hej med jer alle sammen,

De seneste par dage har været temmelig crazy for vores Customer Care, men det gør alt hvad de kan, for at besvare de henvendelser vi får på telefon, chat og mail. 

Vi har skrevet en lille nyhed omkring travlheden. Den blev lagt op i går, men den gælder selvfølgelig også for i dag - Læs den gerne her.

I ønskes alle en god dag, og en fantastisk weekend 🙂

Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt, må du meget gerne give det et "like", samt acceptere det som "løsning", hvis jeg besvarede dit spørgsmål. Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon

Susanne2505
CONTRIBUTOR ***

af Susanne2505

Visma lønsystemet kører så langsom, så at indtaste en linje her er svartiden fra Visma et par minutter.

Hvornår vil det passe Visma at vi laver løn ?? - om natten eller hvornår kan vi være sikre på, at have et normalt flow som man før i tiden var vant til.......

Godkendt løsning
mariannebrandt
CONTRIBUTOR **

af mariannebrandt

Det er sjældent jeg svarer på indlæg - MEN

det er vist ingen hemmelighed at bl.a. releases / Ny Ferilov / My Visma har gjort tingene ualmindelig svære for Hotline medarbejderne

TOTAL RESPEKT for alle jer der sidder på Hotline - I gør det godt 🙂

Marianne Brandt
Payroll Consultant
Mobile 42822550

Visma Entreprise
Lautrupbjerg 6, Ballerup | www.visma.dk

Stay ahead with leading cloud software
This communication is intended for the person(s) named above only. It contains information that is confidential and legally privileged. If received in error, please delete this e-mail and notify the sender.
Annette1974
CONTRIBUTOR **

af Annette1974

Jeg er helt enig. Når man endelig kommer igennem er servicen upåklagelig.

Til Visma - Kan I ikke lukke for kommentarer på denne tråd? I harjo lagt et skriv ud omkring jeres udfordringer.

af Thor Lundehoj

Hej @mariannebrandt og @Annette1974 

Tak for de fine ord 🙂 Vi gør det bedste vi kan 😕 

Jo, for ikke at spamme Communitiet yderligere lukker vi for kommentar mulighederne på denne tråd. 

Hvis man ønsker at følge med i travlheden hos Visma Customer Care / Hotline, så følg venligst med her:

https://community.visma.com/t5/Nyheder-i-Visma-Lon/Travlhed-pa-vores-Hotline-den-18-09-2020/ba-p/322...

Vi takker for forståelsen og beklager de gener dette måtte medføre 😞

Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt, må du meget gerne give det et "like", samt acceptere det som "løsning", hvis jeg besvarede dit spørgsmål. Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon