annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

MarianneHNielsen
CONTRIBUTOR **

My Visma App - problemer med at åbne appen

af MarianneHNielsen

Hej,

Er der problemer med Visma Appen? Brugerne kan ikke åbne appen/logge på. Når de åbner appen viser den beskeden "Vent venligst. Vi er ved at hente din profil. Dette kan tage et par minutter". Herefter står den bare og "cirkulerer" uendeligt, uden at der sker noget?

Nu kan jeg desværre ikke uploade et billede her, men jeg håber I ved hvad jeg mener.

Tak.

Mvh

Marianne

Cloetta Danmark 

8SVAR8
MarianneHNielsen
CONTRIBUTOR **

af MarianneHNielsen

Nej, det virker desværre stadig ikke. Den virker hos mig (jeg bruger iPhone) men andre medarbejdere virker den ikke hos. De bruger både iPhone, iPad og Androide. De har prøvet at afinstallere og geninstallere appen flere gange men det virker ikke. 

Det er denne fejl de oplever. Den står bare og snurrer og til sidst hvis de venter længe nok, lukker appen ned.

MyVisma app.png

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Vi har desværre fået denne fejl meldt ind fra flere brugere. Udviklerne kigger på dette, og vi håber at kunne få en fejlrettelse ud hurtigst muligt.

MarianneHNielsen
CONTRIBUTOR **

af MarianneHNielsen

Hej,

Tilbage fra sommerferie erfarer jeg, at der desværre stadig er problemer med logind til MyVisma appen for nogle medarbejdere. Mon jeg snart kan forvente at få et svar fra jer med en løsning??? 

Jeg har rykket her for svar et par gange, men desværre uden respons fra jer. 

Jeg må sige, at det er højst utilfredsstillende, at der skal gå så lang tid, før det bliver løst.  Jeg skrev til jer første gang tilbage i begyndelsen af juni måned; altså for 2 måneder siden!

Jeg forventer at få et svar fra jer hurtigst muligt. Tak.

Mvh

Marianne Nielsen

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Den 6. juli havde vi en opdatering af appen, således at nyeste version nu har Build 677 (kan ses ved at klikke på Menu i nederste højre hjørne i appen).

Opdateringen løste bl.a. problemet med at flere brugere ikke kunne logge på - der blev bare vist 'Vent venligst'.

Det kan være nødvendigt at afinstallere og installere appen igen. Hvis I fortsat har medarbejdere, der ikke kan åbne appen, må du oprette en sag til os. For at kunne fejlsøge, har vi brug for medarbejdernr. og mobiltelefonens modelnavn.

MarianneHNielsen
CONTRIBUTOR **

af MarianneHNielsen

Jeg spørger endnu en gang... Er der noget nyt i denne sag??

Godkendt løsning
MarianneHNielsen
CONTRIBUTOR **

af MarianneHNielsen

Hej Mie,

Er der noget nyt  i denne sag?

Godkendt løsning
Thor Lundehoj
VISMA

af Thor Lundehoj

Hej @MarianneHNielsen,

Virker din My Visma app nu? 
Der burde ikke være problemer/udfordringer med den, men hvis du stadig oplever problemer vil jeg kontakte udviklerne 🙂

Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon

id19384
CHAMPION ***

af id19384

hos mig virker det fint 🙂