annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Hilde 1234
CONTRIBUTOR ***

My Visma App

af Hilde 1234

Hej

Jeg har en medarbejder der er oprettet som administrator i Visma HR, men som ikke kan få MY Visma appen til at opdatere, den står og "snurrer" i overblik.

MVH

Hilde

5SVAR5
Godkendt løsning
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Hej @Hilde 1234 

Der kan være to årsager til dette.

1. Administrator har ikke fået tilknyttet sit eget medarbejdernr. under Bruger/adgang (dette har jeg tidligere skrevet om på Community).
  2. Administrator har tilknyttet flere forskellige roller til én brugeradgang. Hvis man skal have adgang til Visma HR med forskellige roller, skal man oprettes med tilsvarende antal brugere i Login Modulet/Visma HR.
Hilde 1234
CONTRIBUTOR ***

af Hilde 1234

Hej Mie.

Tak for hurtig svar, medarbejderen er oprettet med eget medarbejdernummer i bruger/adgang og er oprettet som bruger og administrator i logindmodulet. Og det er ikke mulig at fjerne rollen som medarbjeder i logind modulet.

mvh

Hilde

Benjamin Nielsen
CHAMPION *

af Benjamin Nielsen

Hej Mie. 

Tusind tak for hjælpen!  Der var koblet en ekstra rolle på min bruger og nu den er fjernet virker alt 😄

Mvh din gamle sidekammerat 🙂

Hilde 1234
CONTRIBUTOR ***

af Hilde 1234

Hej Benjamin

Kan du oprette et nyt fravær da det hellere

ikke er muligt i fraværsbilledet på medarbejderen ?

mvh

Hilde

Benjamin Nielsen
CHAMPION *

af Benjamin Nielsen

Hej Hilde,

Jeg har samme problem og følger lige med i det svar du får!

Jeg er selv oprettet som administrator, men kan f.eks ikke se og redigere mit dashboard eller se menuen "Opsætning af fraværssaldi", som begge også bare "snurrer"! Jeg har testet det fra flere pc'er og det må være noget profilspecifikt og ikke pc-specifikt, da kollegaer kan tilgå deres fra samme pc'er jeg har forsøgt mig på 😉

Mvh Benjamin