for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Hej,
Kan nogen fortælle mig hvordan man skifter til engelsk på MyVisma App'en?
Pft
Løst! Gå til løsning.
Jeg har så lige konstateret at man også på Iphone også skal skifte til engelsk under Visma app's sprog (der kan vælges dansk eller engelsk).
Under indstillinger og så finder man app'en et godt stykke nede på siden.
Hej
Man kan desværre ikke skifte sprog, men hvis telefonen er på engelsk (eller et hvilket som helst andet sprog end dansk), er app'en på engelsk.
Tak Susanne, men det er ikke helt sandt.
Vi har lige testet på Iphone. Vælges der engelsk skifter appen til engelsk, alle andre sprog forbliver appen på dansk. Det vil være skønt om det kan virke som du beskriver. Vi er i forvejen meget ramt af at login mails sendes ud på dansk. Vi bruger fraværsregistrering i UK, FR, IT, PL, AT, DE, CH, NL, BE osv.......
Hej igen, jeg undersøger lige med teknikerne og vender tilbage. 😉
Hej Susanne, har du fået svar fra teknikerne?
Hej, jeg har forhørt mig, det skulle virke, de har testet det, hvordan og hvor er det helt præcis i skifter sprog? android eller IOS?
Hej Susanne,
det er IOS (Iphone), se KarolineHvid's opslag længere nede, det er præcis sådan jeg også oplever det.
Hej, jeg har nu fået af vide i dag, at der alligevel var en fejl, så derfor havde I den oplevelse. Jeg vender lige tilbage når jeg ved hvornår det løses😉
Det blev løst i torsdags så opdatere i appèn så fungere det.
Hej Susanne,
Jeg oplever desværre fortsat det samme, som beskrevet i mit tidligere svar. Vi har testet på Iphone.
Appen bliver engelsk, hvis vi ændrer telefonens indstillinger til engelsk, men hvis vi vælger eks. tysk forbliver appen på dansk, medmindre man først har haft den indstillet til engelsk, og derefter skifter til tysk.
Jeg har gjort samme erfaring.
Hej Susanne,
Vi sidder også og forsøger at få appen på engelsk. Jeg oplever, at hvis jeg først har haft min telefonindstilling på engelsk og herefter skifter til eks. tysk, forbliver appen på engelsk. Men hvis jeg skifter fra dansk til tysk, forbliver appen på dansk.
Jeg følger lige med i tråden for at høre dit svar fra tekinkerne 🙂
Visma Enterprise A/S
Gærtorvet 1-5
1799 København V, Danmark
Tlf: 88 97 97 97Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.