Mine produkter
Hjælp
id19384
CHAMPION ***

MyVisma App sprog

af id19384

Hej,

Kan nogen fortælle mig hvordan man skifter til engelsk på MyVisma App'en?

Pft 

12SVAR12
id19384
CHAMPION ***

af id19384

Jeg har så lige konstateret at man også på Iphone også skal skifte til engelsk under Visma app's sprog (der kan vælges dansk eller engelsk).

Under indstillinger og så finder man app'en et godt stykke nede på siden.

af Susanne Persson1

Hej

Man kan desværre ikke  skifte sprog, men hvis telefonen er på engelsk (eller et hvilket som helst andet sprog end dansk), er app'en på engelsk. 

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
id19384
CHAMPION ***

af id19384

Tak Susanne, men det er ikke helt sandt.

Vi har lige testet på Iphone. Vælges der engelsk skifter appen til engelsk, alle andre sprog forbliver appen på dansk. Det vil være skønt om det kan virke som du beskriver. Vi er i forvejen meget ramt af at login mails sendes ud på dansk. Vi bruger fraværsregistrering i UK, FR, IT, PL, AT, DE, CH, NL, BE osv.......

af Susanne Persson1

Hej igen, jeg undersøger lige med teknikerne og vender tilbage. 😉 

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
id19384
CHAMPION ***

af id19384

Hej Susanne, har du fået svar fra teknikerne?

af Susanne Persson1

Hej, jeg har forhørt mig,  det skulle virke, de har testet det, hvordan og hvor er det helt præcis i skifter sprog? android eller IOS?

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
id19384
CHAMPION ***

af id19384

Hej Susanne,

det er IOS (Iphone), se KarolineHvid's opslag længere nede, det er præcis sådan jeg også oplever det.

af Susanne Persson1

Hej, jeg har nu fået af vide i dag, at der alligevel var en fejl, så derfor havde I den oplevelse. Jeg vender lige tilbage når jeg ved hvornår det løses😉

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Godkendt løsning
Susanne Persson1
VISMA

Det blev løst i torsdags så opdatere i appèn så fungere det.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
KarolineHvid
CONTRIBUTOR *

Hej Susanne, 

Jeg oplever desværre fortsat det samme, som beskrevet i mit tidligere svar. Vi har testet på Iphone.
Appen bliver engelsk, hvis vi ændrer telefonens indstillinger til engelsk, men hvis vi vælger eks. tysk forbliver appen på dansk, medmindre man først har haft den indstillet til engelsk, og derefter skifter til tysk.

id19384
CHAMPION ***

af id19384

Jeg har gjort samme erfaring.

KarolineHvid
CONTRIBUTOR *

Hej Susanne, 

Vi sidder også og forsøger at få appen på engelsk. Jeg oplever, at hvis jeg først har haft min telefonindstilling på engelsk og herefter skifter til eks. tysk, forbliver appen på engelsk. Men hvis jeg skifter fra dansk til tysk, forbliver appen på dansk. 

Jeg følger lige med i tråden for at høre dit svar fra tekinkerne 🙂