Hej
Efter at have talt med hotline kan jeg forstå at man ikke længere kan registrerer fravær der ikke er tilknyttet en lønart i My Visma Appen efter opdateringen. Dvs. man kan ikke længere bruge blandt andet fraværskode "999 Intet fravær i perioden" og "903 hjemmearbejdsdag". Jeg håber det er en fejl og i arbejder på at få det rettet hurtigt. Det er en forringelses af appen da man nu skal bruge PC versionen og ikke kun bruge appen.
Mvh Majken
Kære Majken og Lene.
Vi er opmærksomme på fejlen, og arbejder på at få den rettet hurtigst muligt.
Med venlig hilsen
Elif
Hej Elif
Har i status på hvornår det er løst? Jeg vil meget gerne give en melding til vores medarbejdere.
Samt problemet med når man i Visma HR registreret fravær kan man ikke se fraværet uden at opdatere siden.
Mvh Majken
Vi er ved at indsende rettelsen af denne udfordring til godkendelse hos app store / Google Play store lige nu, så i løbet af weekenden, skulle det være tilgængeligt - alt efter hvor hurtigt de godkender 🙂
Dette kræver dog en opdatering af App'en, når det er godkendt 🙂
Hej Thor
Vi kan stadig kun se at vi kan registrere ferie/feriefri samt sygdom i app'en
Og den ligger ingen uinstallerede opdateringer.
Skal vi sætte noget op i My Visma for at kunne registrere f.eks. barn syg, barsel mm?
Med venlig hilsen
Birgitte Bank Johannsen
Hej Birgitte
Det er desværre ikke muligt at registrere barsel i My Visma app'en. Men du kan finde 'Barn syg', når du registrerer Sygdom --> Type 'Barn syg'.
Jeg er helt enig i, at det er en meget stor forringelse som gør at app'en praktisk taget er ubrugelig.
Mine kollegaer har været vant til at bruge app'en og jeg håber ikke, at jeg skal fortælle dem, at de ikke længere kan bruge den på samme måde.
Så jeg håber virkelig, at det bliver rettet til hurtigt.
Visma Enterprise A/S
Lautrupbjerg 6
2750 Ballerup, Danmark
Tlf: 88 97 97 97Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.