annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Lene F M Sørensen
CONTRIBUTOR ***

Runtime error

af Lene F M Sørensen (Opdateret ‎20-05-2021 08:12 af Lene F M Sørensen )

Hej

Jeg får nedenstående besked, når jeg forsøger at logge på Visma løn og Visma HR.

Ligger fejlen hos jer eller hos os?

Server Error in '/' Application.

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
    </system.web>
</configuration>

3SVAR3
PiaSkovAndreasen
CHAMPION *

af PiaSkovAndreasen

Det fungerer fint her hos mig - så det er i hvert fald ikke en 'all-over-fejl' 🙂

af Susanne Persson1

Hej

Umiddelbart er der ingen problemer hos os, vi fungere med vores systemer her til morgen. Har du haft kontakt med jeres IT, om de kan hjælpe. Det kan være noget med jeres browser/ har I skiftet browser? eller er der sket opdateringer, bare et forslag.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
tijr3c
CONTRIBUTOR **

af tijr3c (Opdateret ‎20-05-2021 15:16 af tijr3c )

Hej Susanne.

Jeg prøvede at logge ud, og så virkede det fint efter nyt login.

Mvh Tina