SofieFoghDahl
CONTRIBUTOR ***

Systemvedligeholdelse

af SofieFoghDahl

Hej, 

nogen der pludselig opdager "Systemvedligeholdelse" her kl. 17 den 27/9/2021. Intet fungere i Visma Løn. Jeg kan ikke en gang komme ind i systemet. Temmlig træls når man har lukning af løn i morgen kl. 11.......Har søgt på Community om der står nogen info. Jeg kan ikke finde nogen data om denne systemvedligehold.

Får denne fejlmeddelelse :

Visma Enterprise A/S har i øjeblikket systemvedligehold på denne service - og så med et billed under.......

5SVAR5
SofieFoghDahl
CONTRIBUTOR ***

af SofieFoghDahl

😞   Tusind tak for respons. Dælme ikke det korrekte tidspunkt at lave systemvedligeholdelse på. Det mest travle tidspunkt på måneden. Ved da godt at de har issues ift. feriesaldiene, men alligevel. Hvad med lidt varsel. Krydser godt nok fingre for at det ikke tager hele aftenen 😞   

God aften til dig, Christina 🙂 Mvh Sofie

ChristinaS
CONTRIBUTOR ***

af ChristinaS

Det virker igen hos mig 🙂

SofieFoghDahl
CONTRIBUTOR ***

af SofieFoghDahl

Hurra, det var da så heldigvis en hurtig nedgang 🙂  Lad os krydse fingre for at det bliver den eneste de sidste dage i september 🙂 God aften. 

ChristinaS
CONTRIBUTOR ***

af ChristinaS

Hej Sofie

jeg har også forgæves prøvet at komme i Visma løn. Jeg får samme besked. 

Joan Klaris
CONTRIBUTOR **

af Joan Klaris

En pop up inde i systemet om systemvedligeholdelse kl. xx, eller et nyhedsbrev på dagen med tidspunkt for opdatering, ville være en stor hjælp, og god service.