annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Uge 16's udfordringer og brug af forum

af Thor Lundehoj

Vi har netop påbegyndt en ny uge og ovenpå et par uger med en del udfordringer.

Vi har den seneste tid været ramt af en serie nedbrud hos vores underleverandører, og det har slidt på jeres tålmodighed med både systemet og vores telefonsupport, som naturligvis oplever et stort pres, når noget går galt. Vi søger med lys og lygte efter flere dygtige lønkonsulenter til vores Customer Care, hvor vi gerne vil have ekstra hænder til både telefoner og taster. 
Indtil da krydser vi fingre for, at vi har haft de uheld, vi skulle have, her i 2021 - og beklager de gener, balladen har medført hos jer. 

Vi beklager de gener, de seneste udfald har medført, men vi bliver nødt til i denne forbindelse at understrege, at forum ikke er skabt som support kanal.

Disse gener tester tålmodigheden for mange, men at lade sin frustrationer komme ud her i Community er ikke til gavn for hverken jer eller os. Den eneste rigtige metode, til at få hjælp fra Customer Care og konsulenterne er ved at lave en sag, ringe til hotline eller benytte sig af chatten. Man vil IKKE komme hurtigere til eller foran i køen, ved at skrive på Visma Community. Forum er skabt til peer-til-peer kommunikation, og ikke som support kanal!

De moderatorer som primært sidder på Visma Community og holder øje, har ikke den tekniske viden indenfor vores systemer, og kan derfor ikke besvare jeres spørgsmål eller hjælpe jer. Kontakt Customer Care for hjælp.

Du kan komme i kontakt med Customer Care ved at:

I ønskes alle en rigtig god dag.

Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon

2SVAR2
Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123

@Thor Lundehoj Kan du sige noget om hvornår man forventer at komme med en forventet svar dato igen når der oprettes sager? For i dag skriver i bare at der er travlt og at i svarer i den rækkefølge de kommer ind, men jeg oplever at kun én sag jeg har oprettet i 2021 er blevet kigget på (heldigvis haster de ikke), men hvis det er et generelt problem, så kan vi jo ikke regne med at et spørgsmål er, om ikke besvaret, så påbegyndt inden næste lønkørsel. Kan man ikke det, er det at der sker kæmpe belastning af telefonerne.

Når vi så giver op i telefonkøen, og beder om call back fra hotline en tirsdag, og man tirsdagen efter stadigvæk ikke er ringet op og derfor selv er nødt til at  ringe igen. Så er det jo at folk bliver utålmodige og lufter frustrationerne her. Selvfølgelig skal man ikke forvente at ens sag løses her, men hvis ikke det er et teknisk problem men bare et spørgsmål, så kunne det jo være at der var andre der kunne hjælpe, og det er vel også det som community er til?

Jeg håber så meget for Jer at I får nogen flere kollegaer snart, for lige så irriterende det er for os som kunder, lige så frustrerende må det være for jer som ansatte. Det har været en rigtig dårlig periode, så lad os krydse fingre for at du får ret mht. 2021. Jeg misunder jer i hvert fald ikke 😉

God dag ☀️

af Thor Lundehoj

Kære @Susanne123,

Du har ramt hovedet på sømmet, for ja - vi mangler virkelig kolleger, og det går ud over vores kunder. Det er vi så frygtelig kede af, for vi vil jer det bedste. Tusind tak for din forståelse - den luner i en svær tid. 
Vi har oplevet en kæmpe stigning i behovet for at komme i kontakt med os, i antallet af sager og i henvendelser her på Community. Det gør, at vi prioriterer opgaverne benhårdt, så det der er 'lønkritisk' kommer først i køen. Derfor kan man - som du - godt opleve, at nogle mindre kritiske sager kommer til at hænge længere, end nogen af os ønsker. 

Jeg er glad for at se, du har gennemskuet, at Community er for jer kunder - og for at I kan dele viden og tips & tricks med hinanden. Det skal der nok også blive mere af, når vi får bugt med vores 'bugs' og nogle flere varme hænder til telefoner og taster. Heldigvis har vi gang i spændende samtaler med gode kandidater, så mon ikke vi kan se lidt mere lys for enden af tunnelen? 

Jeg håber, du får en dejlig uge og at der snart tikker flere informationer ind på din/-e sager. 

Alt det bedste, 

Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon