Mine produkter
Hjælp
rossen
CONTRIBUTOR *

mobil app.

af rossen

Hvordan kan det være man skal evig og altid hver gang man skal bruge myvisma appen, skal taste cvr og alt det andet ind, hver eneste gang?  I mangler kun lige at tilføje nemid sikringen hvis det skal være mere end 100% træls. Alt andet (og mere vigtigt end visma) fungerer jo skide godt med fingerprint oplåsning, eller 'husk mig'. 

fix det.

5SVAR5
Christinna_AVK
CONTRIBUTOR ***

af Christinna_AVK

Vi oplever desværre det samme, også selvom man har åbnet og lukket app'en flere gange. Den husker det for en kort periode, men skal man logge på igen nogle timer eller dagen efter risikerer man igen at skulle taste alle oplysninger.

HDN11
CONTRIBUTOR *

af HDN11

Det hjælper at lukke appen og åbne igen, så virker det med fingeraftryk. Jeg skal dog typisk lukke appen to før der er data i min app, men det virker. Det var Visma som gav tippet den anden dag, og det virker som sagt hos mig. Jeg var også godt træt af at indtaste alle oplysninger hver eneste gang. Håber du har samme held.

Trine Storgaard
CONTRIBUTOR *

af Trine Storgaard

Hvis du lukker app'en og åbner igen med det samme, så logger den ind uden cvr. m.m. Bare et lille trick😊

Rigtig god dag

Lene Fabricius
CONTRIBUTOR ***

Jeg har lukket app'en, slettet den og geninstalleret den flere gange. Ovenstående virker godt nok lige efter man har gjort det. Men skal man ind på app'en senere eller dagen efter, så skal man igen taste alle oplysninger. Så problemet er desværre ikke løst endnu. Jeg bliver konstant kontaktet af utilfredse kollegaer, som er trætte af, at bruge tid på at logge ind.

ChristinaS
CHAMPION *

af ChristinaS

Præcis samme problem her. Det virker på samme dag, men ikke dagen efter. 😞