Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

My Visma app

af Anonymous

Hej,

 

Jeg kan ikke få min app til at vise andet end ferie/ fri og sygdom. Det er de eneste 2 muligheder vi har at registrer på via appen, jeg synes jeg har opsat det.

Hvordan får man dem på appen så de kan registrer på den?

 

 

11SVAR11
Thu Nguyen
VISMA

af Thu Nguyen

Hej Mona

 

Hvilke muligheder er det, du mangler at kunne se?

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Jeg vil gerne se ferie med løn, barn syg

Thu Nguyen
VISMA

af Thu Nguyen

Hej Mona

 

Ferie / fri og sygdom er pt. de fraværsregistreringer, som man kan registrere inde i My Visma app'en. Vores teknikere er ved at udvikle app'en til, at man kan foretage flere registreringer, men jeg kan ikke på forhånd sige, hvornår det kommer til at ske. Indtil videre er muligheden for at registrere andet end ferie/ fri og sygdom på webportalen.

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Det giver jo svar på hvorfor jeg ikke kan tilføje dem.

Thu Nguyen
VISMA

af Thu Nguyen

Nu har jeg lige fået snakket med en af teknikerne. Prøv at se denne video https://www.youtube.com/watch?v=7atth_9CwMA&t=1521s . Hvis du går ind i videoen ved omkring 3:42 så kan du se, hvordan du registrerer, og hvordan du finder 'Ferie med løn' under 'Ferie / fri'. Således finder du også 'Barn syg' under 'Sygdom'.

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Der er ingen lyd på 

Thu Nguyen
VISMA

af Thu Nguyen (Opdateret ‎15-09-2020 14:38 af Thu Nguyen VISMA )

På min computer er der lyd. Har du set om lyden er sat til i youtube-videoen i bjælken to trin til højre for "play"-knappen? (se det billede jeg har vedhæftet til denne besked)

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Der er ikke taget lyd fra. Og når jeg kører hen til 3,42 er skærmen blå og der står DEMO

 

Thu Nguyen
VISMA

af Thu Nguyen

Mærkeligt. Du får ikke dette skærmbillede?(har vedhæftet til denne besked)

 

Har du mulighed for at skrive til mig på chatten? Det er nede i højre hjørne. Så sidder jeg klar. Så kan jeg nemmere og hurtigere hjælpe dig 🙂

Godkendt løsning
Thu Nguyen
VISMA

af Thu Nguyen

Ja, jeg skulle dog lige undersøge det nærmere.

 

Hvis du har yderligere spørgsmål, så har vi også en chatbot, der kan besvare mange spørgsmål. Hvis den ikke kan svare på spørgsmålene, så kan du bede om at komme igennem til en medarbejder 🙂 Via chatbotten får du hurtigere svar.

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Jeg vil gerne se ferie med løn, barn syg