Mine produkter
Hjælp
Birthe Prangsgaard
CONTRIBUTOR ***

Reg. arbejdstid uden arbejdsplan

af Birthe Prangsgaard

Er der nogle der har fundet en vejledning hvor man kan se hvordan man opsætter en kode hvor man kan registrere den daglige arbejdstid på vores medarbejdere ? Koden må ikke sende til løn 

Vores medarbejde skal ikke sige plus eller minus ud fra en arbejdsplan, men kun taste den reelle tid manuelt hver dag.

 

11SVAR11
Brix
CHAMPION ***

af Brix

Kan se, at man ikke kan taste dem i løndele/fraværskoder, MEN man kan tilknytte dem på stillingskategorien. Jeg har lige testet på mig selv i sidste uge, og har tastet nogle dage med plus og en dag med minus. Det virker med minus, MEN det kommer til godkendelse - det kan jeg ikke fravælge. Plus blive bare slettet - det kan den ikke gemme 😉

Lene Fabricius
CONTRIBUTOR ***

af Lene Fabricius

Jeg kan også registrere MINUS men ikke PLUS

Roblonmw
CONTRIBUTOR **

af Roblonmw

Jeg kan også kun registrere MINUS tid. Jeg kan sagtens vælge PLUS tid, men det forsvinder, når jeg trykker Gem. Hvad er status på at få det løst?

Brix
CHAMPION ***

af Brix

Fik en kollega - ikke ADM - til at teste. Han kunne godt. Problemet ligger åbenbart ved Admins. Jeg har sat op, at mine ledere ikke skal godkende. Det betyder så, at medarbejderne ikke selv kan rette 😞 

Brix
CHAMPION ***

af Brix

godkendelse kan man sætte op inde under Opsætning af koder 🙂

Birthe Prangsgaard
CONTRIBUTOR ***

af Birthe Prangsgaard

Tror bare kun de koder er til når man skal taste mere eller mindre tid ud fra en arbejdsplan. Vores skal alle taste den reelle tid, og ikke en tid ud fra en arbejdsplan

 

Brix
CHAMPION ***

af Brix

Nej, dem skal du bruge, hvis de ikke skal have løn/afspadsering for timerne - ud over den månedsløn, de i forvejen får.

Lene Fabricius
CONTRIBUTOR ***

af Lene Fabricius

 De er oprettet, men fungerer bare ikke korrekt.

Brix
CHAMPION ***

af Brix

kan du oprette dem inde under løndele/fraværskoder? For det kan jeg ikke.

 

Lene Fabricius
CONTRIBUTOR ***

af Lene Fabricius

De ligger i opslagstabel 322 og 324. 

Jeg kan ikke se, at der står noget i vejledningen om, at man skal oprette dem under løndele/fraværskoder, men de skal tilføjes til relevante stillingskategorier i stillingskategori, koder. Vi kan godt se koderne i arbejdstidregistreringen, men variationer bliver ikke opdateret.

Brix
CHAMPION ***

af Brix (Opdateret ‎27-06-2024 13:22 af Brix )

De er ikke helt klar med det endnu - 888888 og 999999 ligger i opslagstabel 324 og 322, men man kan ikke oprette dem under Løndele/fraværskoder endnu. Om det bliver oprettet automatisk, ved jeg ikke, men det må vi se. Jeg vil desuden tro, de skal tilknyttes Stillingskategorien også. Skal medarbejderen ikke have et forslag op til en daglig arbejdstid, skal du under medarbejder på fanen Ansættelse sætte hak i Ignorér arbejdsplan ved arbejdstidsbekræftelse.