Mine produkter
Hjælp
Brix
CHAMPION ***

Arbejdstidsregistrering 888888 og 999999 under Fravær og Lønreg

af Brix

Kan man ikke lave en liste under Fravær og Lønreg, hvor man kan vælge hvilke typer man vil se i stedet for at man som nu kun kan vælge en ad gangen – eller som minimum et valg om man vil se 888888 og 999999, da oversigten ellers kan blive umådelig lang

5SVAR5
Charlotte Birkelund Rahe
CONTRIBUTOR **

af Charlotte Birkelund Rahe

I MyVisma app'en er teksten for tidsregistrering 'Firma Fravær' og ikke 'Arbejdstid, som i Visma HR (browser version). Bør det ikke have samme benævnelse i begge versioner = 'Arbejdstid'?
Vores medarbejdere er vant til at registrere fravær på 'Ferie/Fri' eller 'Sygdom' i app'en og under 'Fravær' i Visma HR.

af Sophie Neerup Larsen

af Sophie Neerup Larsen

Hej alle sammen, vi er ved at kigge på det  🙂

_Emre_Patatoglu
CONTRIBUTOR *

af _Emre_Patatoglu

har lige talt med Visma om den. Gemt funktionen på 888888 virker ikke endnu. De har udfordringer med den. De kigger  på det.

amø
CONTRIBUTOR *

af amø

Når jeg registrerer 888888 Plus tid, så bliver det ikke gemt. Det kunne jeg i går, men i dag virker det ikke.
999999 Minus tid virker fint.

Generelt er jeg lidt forvirret omkring hvad der skal godkendes/ikke godkendes. Skal medarbejderen ind og godkende noget, hvis der ikke har været ændringer til arbejdstidsplanen?
Og hvis der kun registreres på 8888888 og 999999 behøver der så være en godkendelse af lederne? 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.