annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in

Log på eller lav en ny bruger for automatisk at få relevante områder

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Fejl i Rapporter i Visma HR

(updated by Charlotte-Duelund ‎13-05-2020 15:06 )

Jeg kan ikke trække rapporter til Excel i Visma HR. Det drejer sig kun om rapporter med løndata, ser det ud til. Jeg kan se fejlen startede igår - er der en tidshorisont på hvornår vi kan tilgå de data igen?

14SVAR14
Highlighted

Sv: Fejl i Rapporter i Visma HR

Hej Charlotte

Det er korrekt, at det kun er rapporten 'Løn, pension og goder', der fejler. Vores udviklere er på opgaven, men de kan endnu ikke komme med en tidshorisont. Så snart vi kender den, vil I blive informeret.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

(updated by Majbrith Petersen ‎14-05-2020 15:21 )

Hej Mie

Jeg oplever at det er alle rapporter i Visma HR, som inkluderer løndele, som fejler og ikke kun "Løn, pension og goder". 

Highlighted

Hej Majbrith

Egne rapporter (gemte rapporter), der er dannet på baggrund af rapporten 'Løn, pension og goder', fejler også. Rapporten 'Goder' kan du godt danne.

Jeg kan ikke se, at vi har fejl i fraværskalenderen. Hvis du periodiserer din fraværskalender, skal du husk at tilføje slutdato på den gældende kalender, inden du kan opretter en ny for 2021. 

Beklageligvis har vi endnu ikke en status på, hvornår rapporten 'Løn, pension og goder' bliver rettet.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Håber virkelig det kommer til at virke snart.

Det bliver svært at lave en lønregulering i denne måned hvis ikke jeg kan trække data ud til at regulerer...

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Re: Fejl i Rapporter i Visma HR

Noget nyt - jeg synes godt nok det tager lang tid for jer at løse det ?

Highlighted

Vi forventer, at rapporten vil blive rettet i en ekstra release senest på mandag.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Hej Mie

Når du skriver senest mandag, hvornår kan sådan en release så forventes at være kørt. Er det mandag morgen, eftermiddag eller aften?

Highlighted

Hej Susanne

Vi har lige netop fået lagt rettelsen på, så nu kan I igen danne rapporten 'Løn, pension og goder' inkl. jeres egne gemte rapporter, der er baseret på den samme rapport.

Vi beklager, at det tog lidt tid at få rettet fejlen.

Highlighted

Vi har desværre konstateret, at rettelsen af rapporten 'Løn, pension og goder' medførte, at en del brugere ikke kunne foretage lønregistreringer. Vi har derfor valgt at rulle ændringen tilbage.

Jeg vender tilbage med en ny status hurtigst muligt i næste uge.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Hej Mie

Forventer I stadig at have rettet fejlen i rapporterne i dag, mandag 25/5, eller udskydes det yderligere?

Highlighted

Hej Charlotte

Jeg kender desværre ikke status på, hvornår rapporten bliver rettet. Udviklerne er på sagen, men jeg tør ikke love, at rettelsen kommer i dag.

Highlighted

Rapporten Løn, pension og goder bliver rettet i en release tirsdag den 2. juni.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Hej igen

Betyder det så at rapporterne først virker den 3/6? 

Highlighted

Rettelsen bliver lagt på kl. 17 i dag - og det tager nok en times tid. Så rapporten kan du sikkert danne allerede i aften.