annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

CONTRIBUTOR **

Feriesaldo og 6. ferieuge

af Torben Svendsen

Når vi registrerer ferie i Visma HR bliver både feriesaldoen og 6. ferieuge nedskrevet med de registrerede ferietimer. 

Er det en kendt fejl eller er det kun hos os den er ?

7SVAR7

af Mie Eggers

Hej Torben

Som løsningen er nu, er du nødt til at vise ferie og 6. ferieuge i samme kategori/cirkel. Se side 19 i vejledningen Opsætning af saldovisning pr. 14/9. Kategorien kan du navngive 'Ferie inkl. 6. ferieuge', så medarbejderne nemmere kan finde ud af det.

Hilsen Mie Eggers

CONTRIBUTOR **

af Torben Svendsen

Hej Mie  

Jeg har rettet det nu, så ferie og 6. ferieuge bliver vist i samme bobbel, men når jeg registrerer ferie bliver det fratrukket dobbelt i feriesaldoen.

Er der noget i min opsætning som er forkert 

CONTRIBUTOR ***

Hos os bliver fravær som endnu ikke er lønbehandlet også fratrukket dobbelt. Det gælder for både fleks, timebank og ferie. Har lavet en fejlrapport til Visma, men da den ikke fremgår af "udfordringslisten" mener Visma åbenbart ikke det er en fejl som rammer alle.

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl

Godkendt løsning
VISMA

af Mie Eggers

Selvom vi lige har talt sammen, Klaus, skriver jeg lige her, at problemet er løst hos jer. Bare så andre ikke tror, at det er en generel fejl. 

CONTRIBUTOR **

Har funde ud af at fraværskode 50 ikke skal angives, skal være blank. Hvad med de andre koder: Lønart optjent 3804; Lønart udbetalt 3821+3822  -  skal de også være blanke ?

af Mie Eggers

Du skal også fjerne optjeningslønarten 3804.

CONTRIBUTOR ***

af Mette Lyckegaard

det problem har vi så heldig vis ikke.

Hos os er det stadig i saldovisningen af 6. ferieuge/feriefridage og timesaldo, der ikke er korrekt endnu selvom det er meldt ud, at dette er løst. Andre der også har det problem stadig?