annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

CONTRIBUTOR *

Fravær ses stadig ikke når det er registreret

af cleth-citelum

Hvornår ses fravær med det samme igen? Vi skal opdatere fravær før det ses i Visma HR- vi bruger alt for lang tid på det.

7SVAR7
CONTRIBUTOR ***

af Klaus Ladekarl

Lidt tidligt at betragte denne fejl som løst.

Rettelsen kom jo ikke med i releasen den 5. november, er derimod udskudt til forventet at komme med i december-releasen.

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl

Hej @Klaus Ladekarl,

Det er ikke fejlen som anses som værende løst, men spørgsmålet/forumopslaget som værende besvaret. 

Fejlen vil som du selv siger blive rettet i en senere release.

Du ønskes en god dag 🙂 

Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt, må du meget gerne give det et "like", samt acceptere det som "løsning", hvis jeg besvarede dit spørgsmål. Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon

CHAMPION *

af id19384

prøv med F5, det virker hos mig.

CONTRIBUTOR ***

af Gitte Hammer Ramsby

Jeg bruger også F5, men håber da det er en midlertidig løsning. Da det virkede fint inden vi overgik til My Visma.

Gitte Ramsby
CHAMPION *

af id19384

Et eller andet sted i dette virvar af opdateringer, fejl og vejledninger har jeg set, at det bliver ændret - men ikke hvornår! 🙂

Godkendt løsning
VISMA

af Mie Eggers

Denne fejl bliver rettet i en release den 5. november.

CONTRIBUTOR ***

af Klaus Ladekarl

Hvis løsningen er udviklet vil det efter min mening være ønskeligt med en ekstra release da det er til stor irritation for såvel medarbejdere som os administratorer. Endvidere en alvorlig mangel, at min./max-saldovalideringen også først er programsat til at blive løse i releasen den 5. november.

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl