annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

CONTRIBUTOR **

Hvordan opdateres feriesaldi i VismaHR

af Anne Abraham

Jeg har læst vejledningen til opdatering af ferieoverblik i billedet "fravær" på den enkelte medarbejder. Som jeg forstår det skal jeg køre en rapport, som hedder "Fraværssaldi organisation" - men jeg har slet ikke den rapport i menupunktet. Er både leder og administrator i vores systemer. 

Nogen der har en god forklaring?

7SVAR7

af Mie Eggers

Hej Anne

Jeg har lige tilføjet rapporten 'Fraværssaldi organisation' til administratorrollen, så du nu har adgang til rapporten. Hvis jeres øvrige roller også skal have adgang, vil jeg bede dig om at oprette en sag hos os.

Med denne rapport kan du udtrække fraværssaldi på flere medarbejdere på én gang. Men du skal være opmærksom på, at der alligevel er en begrænsning på, hvor mange medarbejdere du kan få vist på én gang. Vi anbefaler at udtræk dannes på én afdeling af gangen - eller ca. maks. 50 medarbejdere.

Hilsen Mie

CONTRIBUTOR ***

af Klaus Ladekarl

Hej Mie

Er der udsigt til det på noget tidspunkt bliver muligt at lave den pågældende rapport på betydeligt flere medarbejdere. Svagheden med, hvor mange der kunne dannes rapport eksisterede jo også tidligere.

For administratorer kunne det være dejligt, hvis man kunne lave et samlet overblik i et udtræk.

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl

CONTRIBUTOR ***

Helt enige. Vi har også udfordringer med at foretage udtræk med mange medarbejdere.

Gitte Ramsby
CONTRIBUTOR ***

af LeneKrogh

Den liste kan jeg heller ikke se i vores system. Jeg er adm.

CONTRIBUTOR ***

af LeneKrogh

Vil du sørge for at jeg får adgang til denne?

af Mie Eggers

Hej Lene

Det vil jeg meget gerne. Men jeg ved desværre ikke, hvilken virksomhed du arbejder i, da jeg her på Community kun kan se dit navn. Du må lige sende en sag ind til os, så du kan få tilføjet rapporten.

Hilsen Mie

CONTRIBUTOR ***

af LeneKrogh

Tak det har jeg lige gjort 🙂