annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Sara Frederiksen
CHAMPION *

Kan ikke hente rapport om løn

af Sara Frederiksen

Hver gang vi prøver at hente rapporten Løn, pension og goder fejler systemet.

Den skriver

"100Der opstod en intern fejl. Fejlen er logget hos Bluegarden, og vi beklager fejltagelsen. Prøv venligst igen, eller kom tilbage senere"

Jeg har efterhånden prøvet en del gange også i forskellige browsere.

Ved I om der er en generel fejl i systemet og hvornår vi kan forvente at bruge rapporten igen?

Mvh. Sara

8SVAR8
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Rapporten Løn, pension og goder har desværre ikke virket siden releasen i torsdags. Gemte rapporter, der er oprettet med udgangspunkt i rapporten Løn, pension og goder, kan heller ikke dannes.

Vi er lige nu ved at undersøge fejlen, og hvornår den kan blive rettet.

Poul Mai
CONTRIBUTOR ***

af Poul Mai

Nu er jeg godt nok ved at blive utålmodig - er der nogen i den anden ende, der kan komme med en status - rapportmodulet bliver altså brugt flittigt i dagligdagen, så nu kniber det altså med at få opgaverne løst.

vh Poul

Godkendt løsning
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Status er, at vi lige nu arbejder på, at få rettet fejlen i morgen torsdag i forbindelse med en ekstra release.

Poul Mai
CONTRIBUTOR ***

af Poul Mai

Super nu virker Løn, Pension og goder, men I fik ikke rettet LØNREGISTRERINGSRAPPORTEN. Den havde jo samme fejl.

vh Poul

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Hej Poul

Vi har kontrolleret Lønregistreringsrapporten flere i ugens løb - og den har ikke fejlet hos os. Men jeg kigger straks på den, og vender tilbage hurtigst muligt.

Venlig hilsen

Mie

Poul Mai
CONTRIBUTOR ***

af Poul Mai

Hej Mia

Har du nogen status på hvornår rapporter virker igen? 

vh Poul

Sara Frederiksen
CHAMPION *

af Sara Frederiksen

Hej Mie

Tak for hurtigt svar.

Når nu I ved at der er en fejl, fx efter en release, vil I så ikke gøre os opmærksomme på det via Community?På den måde slipper vi for at sidde at bruge tid på at prøve det samme flere gange, i håbet om at det nu virker - specielt når systemet siger vi skal prøve igen, eller vende tilbage igen senere.

Vil I give besked, når rapporten fungere igen?

På forhånd tak 🙂

LeneKrogh
CONTRIBUTOR ***

af LeneKrogh

Jeg er enig. Jeg har fejlmeddelt det i fredags.