Mine produkter
Hjælp
Majbrit Hansen
CONTRIBUTOR **

Kan medarbejder slette ikke lønbehandlet variabler i Visma HR

af Majbrit Hansen

Jeg har forsøgt at få opsat at medarbejdere selv kan slette registrerede og godkendte variabler i Visma HR (ikke lønbehandlede), men uden held. Er der nogen som kan hjælpe. Medarbejderprofilen ser således ud hos mig. Jeg kan ikke selv rette, men hvis jeg kan få hjælp, så kan jeg sende det videre til outsourcing.  Er det mon dette hak i brugerprofilen, som skal sættes ind?

MajbritHansen_0-1672999282583.png

 

1SVAR1
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Hej Majbrit

Medarbejdere kan ikke slette godkendte registreringer. Det gør ingen forskel, at der bliver sat hak i S (slet) i opsætningen af medarbejderrollen. Du skal i øvrigt kigge på de to nederste linjer ' Min fravær' og 'Mine variabler'. Her er der hak i S, og det betyder, at medarbejdere kan slette egne registreringer med status Afventer. 

Lederrollen (hvis denne kan godkende registreringer) vil kunne slette medarbejdernes godkendte registreringer, hvis der sættes hak i det felt, du har markeret med gult.

 

Hilsen Mie

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.