Mine produkter
Hjælp
LST
CONTRIBUTOR ***

Korrektion af tidligere lønregistreret feriefri

af LST

Er der nogen, der ved hvordan man får saldi i "boblerne" i Visma HR korrigeret uden at korrigere lønsystemet? 

Jeg har slettet tidligere lønregistreret feriefri og oprettet tilsvarende dage som ferie i Visma HR. Der er kørt efterregulering og både feriesaldo og feriefrisaldo stemmer herefter på lønbrevet.

Den nye linje ligger under fravær på Visma HR og den tidligere linje er væk. Men saldi i boblerne er ikke opdateret.

Er der nogen, der har gode råd?

5SVAR5
LST
CONTRIBUTOR ***

af LST

Må desværre konstatere, at det ikke var nok at køre en lønkørsel. Det har ikke rettet op på saldi. Har tidligere, da fejlen opstod, oprettet en sag hos Visma. Men der er "radiotavshed" fra den side. Vente........ vente.......... vente....... 

GitteMeyer
CHAMPION *

af GitteMeyer

Hejsa - mine saldi er også forkerte i flere bobler, VISMA har været ind over og der er dags dato blevet oprettet en sag, da saldi i boblerne ikke faldt på plads idag (01.12.21) 

LST
CONTRIBUTOR ***

af LST

Tak for jeres input. Jeg afventer lønkørslen og håber, det retter sig.

HDN
CONTRIBUTOR **

af HDN

Min erfaring er, at saldi i boblerne typisk først falder på plads når lønnen er kørt. Så længe saldi på fremtidig lønseddel er korrekt, ville jeg ikke være så bekymret - endnu. Skulle saldi ikke stemme efter lønkørslen, må du desværre have fat i Visma.

 

Sanne Deichmann
CHAMPION **

af Sanne Deichmann

Såvidt jeg ved, ændrer saldi i boblerne sig først, når vi går ind i den nye måned - saldi burde således være korrekte den 1/12-21.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.