piakorneliusen
CONTRIBUTOR *

Påmindelser kommer for sent eller slet ikke

af piakorneliusen

Andre end os der oplever problemer med påmindelser i øjeblikket? Vi får påmindelser om fødselsdage i dagene efter en fødselsdag i øjeblikket, og ikke dagen før, så vi har sat systemet op til. Andre der oplever den fejl?, og nogen der har en løsning?

9SVAR9
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

I releasen den 6. maj har vi en rettelse med til Påmindelsesmodulet. Dette vil afhjælpe problemet med forsinkede eller manglende påmindelser.

BECKAC
CONTRIBUTOR ***

af BECKAC

Hej Visma - hvad er status på dette?

Anna Schøning
CONTRIBUTOR *

af Anna Schøning

Jeg oplever at jeg som administrator for påmindelsen, men at nærmeste leder ikke får den!?! Jeg sender altid den påmindelse videre jeg modtager til nærmeste leder for at være på den sikre side. Mvh. Anna

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Jeg kan kun beklage, at vi et stykke tid har haft nogle udfordringer med udsendelse af påmindelser, herunder at nogle bliver udsendt senere end planlagt. Pt. er der desværre ingen status på, hvornår fejlen bliver rettet - andet end hurtigst muligt.

Vibeke Holst
CONTRIBUTOR *

af Vibeke Holst

Ja, det er lidt ærgerligt at sende en hilsen dagen efter fødselsdagen. Har ligeledes rapporteret fejlen.

JRN
CONTRIBUTOR *

af JRN

Vi har også problemet, jeg har skrevet til support for nogle uger siden, men har endnu ikke hørt fra dem.

Trine Lindekilde
CONTRIBUTOR **

af Trine Lindekilde

Vi har også problemer med påmindelser som kan komme senere eller slet ikke. Har desværre ingen løsning.

Lene F M Sørensen
CONTRIBUTOR ***

Vi får op til 7 påmindelser om den samme registrering. Det er vores ledere temmelig trætte af.

Lene F M Sørensen
CONTRIBUTOR ***

Der kommer ingen påmindelser, når der ligger fravær til godkendelse