Mine produkter
Hjælp
Majbrith Petersen
CONTRIBUTOR ***

Svar på spørgsmål fra webinar om arbejdstidsregistrering

af Majbrith Petersen

På webinaret den 2. juli nåede I ikke at besvare de mange spørgsmål der kom, men nævnte, så vidt jeg husker, at I ville samle op på alle spørgsmål og dele svarene, så vi alle kunne blive klogere på både spørgsmål og svar. 

 

Men hvor finder jeg disse spørgsmål og svar? 

 

På forhånd tak 🙂

2SVAR2
Majbrith Petersen
CONTRIBUTOR ***

af Majbrith Petersen

Tak for svar og linket til FAQ, som giver et fint overordnet blik på sædvanlige problemstillinger. 

 

Jeg er dog lidt ked af ikke at kunne se spørgsmål og svar fra de andre webinar-deltagere, for det er jo netop normalt er fordelen ved et webinar - at man blive klogere og inspireret af hvad andre spørger om - og de svar der gives. Er der issues, jeg ikke har gennemtænkt eller opdaget endnu - og hvordan skal jeg forholde mig til det? Nogle gange er det spørgsmål, som ikke umiddelbart virker til at være af generel interesse, som netop er relevante for os, i vores selskab, med vores løsning. 

 

Men jeg læser FAQ igennem igen og ser om jeg kan hive guldkorn ud af det 🙂

 

Igen tak for svar 🙏

Godkendt løsning
Anja Bogaerdt
VISMA

af Anja Bogaerdt

Hej Majbrith

 

Efter webinaret svarede vi på alle spørgsmål direkte til dem, der havde stillet spørgsmål. Med over 400 deltagere var det ikke muligt at nå at svare alle undervejs på webinaret, men alle har fået svar bagefter.

 

Vi har samlet en Q&A med de mere generelle spørgsmål som du kan se her: https://www.vismaenterprise.dk/faq-overhold-lov-om-tidsregistrering-med-my-visma-og-visma-hr

 

Venlig hilsen

Anja Bogaerdt

 
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.