annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.
CONTRIBUTOR ***

Chatfunktion

(updated by Thor Lundehoj VISMA ‎16-07-2019 08:56 )

Hej

Efter den nye chat-funktion er kommet har vi oplevet at VISMA Community hjemmeside er blevet langsom. Det ser ud til at det skyldes den nye chat-funktion, som bliver loadet hver gang man skifter side. Det er vældigt irriterende.

Er der andre som også oplever det?

vh Poul

3SVAR3
Highlighted
VISMA

Sv: Chatfunktion

Hej Poul

Hvilken browser bruger du? Vi har - desværre - oplevet, at efter vi har fået chatten, at vores Community loader langsomt i Explorer. Jeg bruger selv Google Chrome eller Firefox og det kører stabilt i dem.

Vh

Mads

CONTRIBUTOR ***

Hej Mads 

Tak for dit svar. Jeg er enig i at Chrome virker meget bedre og håber snart at vi får udskiftet vores standardbrowser til Chrome. Det er dog bankens IT-afdeling, der bestemmer det, så det har nok lange udsigter endnu.

vh Poul

Hej @Poul Mai,

Nu da vi har udgivet det "nye" community og samtidig har skiftet leverandør af vores chat-funktion. 

Derfor håber jeg også, at vores community løber lidt mere smooth nu end før.

Hvordan oplever du communitiets hastighed i forhold til før? 🙂 

Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt, må du meget gerne give det et "like", samt acceptere det som løsning, hvis jeg besvarede dit spørgsmål.
Det vil være med til, at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon