annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

CONTRIBUTOR ***

Efterreguleringsflag.

af Klaus Ladekarl

Er der andre end mig som oplever der ikke automatisk bliver hejst efterreguleringsflag når det bliver slettet fravær som er lønbehandlet ?

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl

6SVAR6

af Susanne Persson1

Hej Klaus

Hvis man overskriver på fravær der er lønbehandlet så kommer der ikke et efterreguleringsflag på, men sletter du linjen og opretter en ny så kommer der flag på. Jeg kan ikke se ud fra det du skriver  hvordan du har gjort dette, men kontakt os på telefonen hvis du har yderligere spørgsmål. Vi har udvidet åbningstider i den kommende uge. Fra kl. 8:00 til kl 17:00

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
CONTRIBUTOR ***

Hej Susanne

Tak for tilbagemeldingen. Jeg har slettet lønbehandlede fraværsregistreringer uden der blev hejst efterreguleringsflag. Det harmonerer således ikke med det du skriver. Det har i hvert fald stået på hos os siden starten af uge 38.

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl

af Helle Valso

Du må ringe ind til hotline på 88 97 97 00, så de kan få det fejlmeldt. Tak.

CONTRIBUTOR ***

af Klaus Ladekarl

Har skrevet en fejlrapport da jeg mener Hotline har rigeligt at se til i øjeblikket.

CONTRIBUTOR **

Hej -   

Jeg har også nogle medarbejdere, hvor ferien (som stod som lønbehandlet) er slettet. De kommer ikke ud til efterregulering og feriesaldoen i Visma HR  bliver ikke opdateret.  

Sletningen er foretaget den 15/9+16/9+17/9.

CONTRIBUTOR **

Jeg oplever det også. Der dannes ikke automatisk en efterregulering, jeg skal prikke til medarbejderen efterfølgende for at fremprovokere en efterregulering. Når den så er kørt og godkendt opdateres saldoen i VismaHR desværre heller ikke.