annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.
CONTRIBUTOR **

Langsom indlæsning Community

Hej.

Jeg er simpelthen så træt af at bruge Visma Community da det er mega langsomt. Jeg skal vente 10-15 sekunder hver gang der skal skiftes side....det lyder måske ikke af længe, men det er det når man venter.

Er der andre der har det problem, og nogen der har et forslag til løsning?

Egentlig syntes jeg at der ligger mange ting herinde som jeg gerne vil bruge, men jeg orker næste ikke at åbne det når det går så langsomt, og det er da lidt ærgerligt..:)

Jeg kører Google Crome.....

VH Inge

3SVAR3
Highlighted

Sv: Langsom indlæsning Community

Hej @Inge Schmidt 

Jeg beklager det langsomme svar Trist humørikon

Vi er opmærksomme på problemet med den langsomme loadtid, og forsøger at løse den. Da det er sommerferie er der ikke meget, som vi kan gøre på stående fod, men vi håber på, at løse problemet hurtigst muligt. 

Omkring slut september udgiver vi et helt nyt Community (stadig samme hjemmeside) - dette kan være grunden til at den er lidt langsom, men er forhåbentlig også løsningen på problemet. 

Jeg tager din besked videre til vores udviklere, så de kan blive mere opmærksomme på problemet.

Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt, må du meget gerne give det et "like", samt acceptere det som løsning, hvis jeg besvarede dit spørgsmål.
Det vil være med til, at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon

Hej @Inge Schmidt,

Nu da vi har udgivet det "nye" Community vil jeg meget gerne høre, om du forsat oplever samme langsomme indlæsning? 

Vi håber jo meget på, at det skulle have hjulpet på problemet 🙂 

Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt, må du meget gerne give det et "like", samt acceptere det som løsning, hvis jeg besvarede dit spørgsmål.
Det vil være med til, at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
CONTRIBUTOR **

Hej Thor

Ja, det er blevet klart bedre. Tak for tilbagemelding.

VH Inge