Mine produkter
Hjælp
Dorte Selmar
CONTRIBUTOR ***

Bankoplysninger

af Dorte Selmar

Vi har længe anvendt NEM konto til lønoverførsel til medarbejdere - det koster en smule, men vi er så også fri for at indsamle kontonumre samt registrere forkerte cifre, således at der sker returnering af løn og behov for manuel overførsel.

 

Det er rigtig godt, MEN ved oprettelse skal bankoplysninger udfyldes - jeg anvender som standard reg.nr. 1111 kontonummer 1111111111.  Svaret hos VISMA support er at dette fortsat SKAL udfyldes.

Mon ikke det ville være hensigtsmæssigt, at der skete en programmering der gjorde at bankoplysninger ikke er et mandatory felt hvis der på Arbejdsgiverens Stamoplysninger er valgt

DorteSelmar_0-1660737408501.png

 

 

Er der mon andre der er enig i dette behov ?

2SVAR2
Dorte Selmar
CONTRIBUTOR ***

af Dorte Selmar

Tak for hurtig respons.  Jeg vil forfølge sagen, idet jeg for længe siden HAR kontaktet VISMA support og forespurgt i forhold til at undgå udfyldelse - men fik at vide, at det da "bare" var at udfylde med nogle "dummy-nr"..      

Godkendt løsning
LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Hej Dorte,

Jeg anvender også NemKonto, men udfylder ikke bankoplysninger. Det virker fint hvis de er blanke hos mig.

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.