Mine produkter
Hjælp
Mette S
CHAMPION **

Bedste overblik over registreret ferie for alle ansatte

af Mette S

Hej 🙂

 

Hvilken rapport giver det bedste overblik, over hvilke medarbejdere, som har registreret sommerferie og hvilke medarbejdere, som ikke har registreret ferie.

Ferien er nødvendigvis ikke godkendt!

 

vh Mette

5SVAR5
Jane_D
CONTRIBUTOR ***

af Jane_D

Følger lige med her. da vi samme udfordring 

 

Poul_ Visma
VISMA

af Poul_ Visma

Du trækker rapporten reg. fraværsoplysninger fra Rapporter og Højremenuen, og husk at sige Ja til Inkluder anvend fravær. Så får du alt lønbehandlet  fravær og kommende fravær, der er meldt ind. Du kan i rapporten sætte filter på og kun få vist ferie og evt feriefri.

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Hej Poul

Tak for svar.

Som jeg skrev tidligere, så er den rapport meget uoverskuelig, når man har over 200 ansatte.

Den viser ikke hvilke medarbejdere som IKKE har registreret sommerferie og det er heller ikke et godt overblik man får, på de som reg ferie.

 

VH Mette

Garsdal_02
CONTRIBUTOR *

af Garsdal_02

Jeg mener bestemt ikke at Visma kan lave rapporter over ikke afholdt ferie, rapporter kan i min erfaring kun trækkes fra kørte lønkørsler, så den vil ikke kunne se ferie som er registreret, men ikke afholdt.

Men nu er jeg jo ikke speciallist, så jeg vil holde øje med den her tråd og se om der er nogen som kan en måde.

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Jeg er meget enig.

Jeg mangler virkelig et nemt og hurtigt overblik over alle ansattes ferieregistrering.

Reg. fraværsoplysninger er meget uoverskuelig og kan ikke bruges.

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.