Mine produkter
Hjælp
RuneFriis
CONTRIBUTOR *

Betaling af A-skat og AM-bidrag med udskudt betalingsfrist. (betalt dobbelt)

af RuneFriis

Jeg har måtte konstatere at min tre selskaber i kategorien "Små og Mellemstore" i dag har betalt deres A-skat og AM-bidrag for juli måned 2023 - DOBBELT.

Alle tre selskaber har haft betalingsfrist udskudt fra 10. august 2023 til 12. februar 2024.

 

Men det har så kostet at selskaberne betaler det dobbelte... 🙂

 

På rapporten "Afregning pr. dispositionsdato" fremgår betalingerne kun en enkelt gang.

9SVAR9
Lise Højbøge1
CONTRIBUTOR *

af Lise Højbøge1

Vi har også et selskab som har betalt dobbelt A-skat og AM-bidrag for juli 2023. Vi har et "stort selskab" som skal betale A-skat mv. sidst på måneden - er spændt på om fejlen sker igen. 

Tak for din henvendelse. Vi har fuldt fokus på, at løse udfordringen og sikre, at det ikke vil gentage sig sig med udgangen af måneden.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Mette665
CONTRIBUTOR ***

af Mette665

Hej Susanne

 

Vi har endnu ikke fået besked og har selv opdaget fejlen - Tænker, at der er noget galt med Jeres kontakt til de små og mellemstore virksomheder, hvis ikke alle allerede har hørt fra jeg siden de først selskaber har konsteret fejlen 12. februar 2024!

af Susanne Persson1

Hej Mette

Vi har oprettet en sag til de ramte kundeforhold og informeret om det. Hvilken kundeforhold handler det om?

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant

Hej Mette

Nu har jeg undersøgt det og vi har oprettet en sag til jer om dette. Kan også se at der ikke er nogle der har læst den. I modtager en mail når vi har oprettet en sag.

God weekend

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Mette665
CONTRIBUTOR ***

af Mette665

Hej Susanne

 

Hvilken mail sendes denne info til?

 

Vi har ikke modtaget noget her i vores lønbogholderi.

 

Mvh

Mette

af Susanne Persson1 (Opdateret ‎12-02-2024 16:15 af B_V_ VISMA )

Vi er bekendt med fejlen, som kun berører få af vores kunder. Vi kontakter alle berørte kunder direkte og beklager selvfølgelig den ulejlighed det medfører. 

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Betyder det at når man har fået besked fra en konsulent, så er der selskaber hos os som har betalt dobbelt? Er det ikke muligt at oplyse hvilke det er, så vil ikke skal se dem alle igennem?
OBS Jeg har modtaget 350.000 tilbage som blev betalt dobbelt i pension 31/1.
Håber det er noget I snart får styr på. Meget arbejde og krav til likviditenen + renter.

af Susanne Persson1

Hej

Du er meget velkommen til at kontakte os på tlf: 88-979700, så vi kan få afklaret din situation.

 

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.