Mine produkter
Hjælp
Catrine Nielsen
CONTRIBUTOR ***

Ferie afholdt før 1. september påvirker ekstra ferietillæg i september

af Catrine Nielsen

Nu har jeg fulgt jeres instrukser i vejledningen til korrektion af ferie afholdt før 1. september 2019 – og det ser ud som om det virker.

 

Der er bare et lille problem:

Vores medarbejdere har jf. deres overenskomster et ekstra ferietillæg på henholdsvis 1,45 og 0,95 %, der på lønsedlen for september kaldes ”OK Ferietillæg”.

Jeg prøvede at lave en fremtidig lønseddel for september måned, inden jeg lagde ferietimerne fra før 1. september ind. Det gav ét beløb til ”OK Ferietillæg”, men når jeg har lagt ferietimerne fra før 1. september ind (og fulgt jeres vejledning vedr. korrektion), lavet en ny fremtidig lønseddel for september måned, så er ”OK Ferietillægget” for september måned mindre, end det var før jeg lagde ferien ind. Det skal det vel ikke være, da det skal afspejle lønnen i september – og ikke påvirkes af ferie afholdt før 1. september? Hvordan kompenserer jeg for de afholdte ferietimer fra før 1. september i OK Ferietillægget?

1SVAR1
Godkendt løsning
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Catrine

 

Hvis du stadigvæk har spørgsmål til dette, så kontakt venligst vores kundeservice på 88979700

 

På forhånd tak

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.