for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Nu har jeg fulgt jeres instrukser i vejledningen til korrektion af ferie afholdt før 1. september 2019 – og det ser ud som om det virker.
Der er bare et lille problem:
Vores medarbejdere har jf. deres overenskomster et ekstra ferietillæg på henholdsvis 1,45 og 0,95 %, der på lønsedlen for september kaldes ”OK Ferietillæg”.
Jeg prøvede at lave en fremtidig lønseddel for september måned, inden jeg lagde ferietimerne fra før 1. september ind. Det gav ét beløb til ”OK Ferietillæg”, men når jeg har lagt ferietimerne fra før 1. september ind (og fulgt jeres vejledning vedr. korrektion), lavet en ny fremtidig lønseddel for september måned, så er ”OK Ferietillægget” for september måned mindre, end det var før jeg lagde ferien ind. Det skal det vel ikke være, da det skal afspejle lønnen i september – og ikke påvirkes af ferie afholdt før 1. september? Hvordan kompenserer jeg for de afholdte ferietimer fra før 1. september i OK Ferietillægget?
Løst! Gå til løsning.
Hej Catrine
Hvis du stadigvæk har spørgsmål til dette, så kontakt venligst vores kundeservice på 88979700
På forhånd tak
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.