Mine produkter
Hjælp
SofieFoghDahl
CONTRIBUTOR ***

Forslag til hvordan man ser saldi på sine timelønnede medarb. pr. 31/8/2021 ?

af SofieFoghDahl

Hej, 

nu hvor første nye ferieår er slut og man skal finde ud af hvor mange medarbejdere man skal have fat i for de når at afholde deres ferie inden 31/12/2021 eller få et overblik over hvor mange der kan/vil overføre 5 feriedage, så popper spørgsmålet op hos min arbejdsgiver...........hvordan ved vi hvor mange feriedage de timelønnede har tilbage ? 

 

Visma melder, at de holder ikke styr på saldiene fordi feriepengene bliver overført til FerieKonto og de undre sig over, at vi som arbejdsgiver er interesseret i hvor mange feriedage vores timelønnede medarbejdere har tilbage..........

 

Nogen der har en god løsning til hvordan man kan holde styr på de timelønnedes feriesaldi uden hver måned at skulle sidde og opdatere et excel-ark ??

 

Lederen for de timelønnede medarbejdere hos os er begyndt at spørge om hans folk kan overføre 5 feriedage. Om jeg kan se de timelønnedes feriesaldi. Det kan jeg ikke, da Visma ikke giver den mulighed med mindre jeg selv går ind og lægger de timelønnedes optjente feriedage ind hver måned, så en evt. afholdelse kan fratrækkes løbende ved afholdelse. Synes personligt bare, at det er lidt pinligt, at man ikke kan svare lederen hvad den enkelte timelønnet medarbejder har tilbage i sin restferiesaldo. 

 

Og selvfølgelig vil jeg kunne lave en beregning på hver medarbejder, men det har jeg ikke lyst til at gøre for 60 timelønnede medarbejdere. Håber nogen har nogen guldkorn de kan dele. 

På forhånd tusind tak 🙂 

Mvh Sofie

0SVAR0
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.