Mine produkter
Hjælp
TrineZJ
CONTRIBUTOR ***

Fratrådte funktionærer forsvundet fra ferieregnskabet

af TrineZJ

Jeg kan efter at have afstemt vores ferieregnskab til feriepengeinfo konstatere, at der er flere af vores fratrådte funktionærer, der er forsvundet fra 2021-ferieregnskabet... Deres feriepenge er ved fratrædelse blevet indberettet til Feriepengeinfo, hvor de nu står og venter på at blive udbetalt ... MEN de er forsvundet fra ferieregnskabet, så jeg kan ikke få lov at udbetale dem med lønart 4790 ... 

 

Er der andre, der har oplevet lignende? Og har I fået problemet løst? Jeg har talt med support en gang om måneden de sidste tre måneder, men det lader ikke til, at der er nogen, der ved, hvad der er gået galt, eller kan fortælle, hvad jeg skal gøre 😞

1SVAR1
Lea Jørgensen
CONTRIBUTOR **

af Lea Jørgensen

Hej Trine, jeg sidder med samme problem hvad dælen sker der. 

Jeg kan godt få lov at udbetale, men det er sørme træls at de bare forsvinder fra ferielisterne. Det er jo os der skal stå og forklare revisionen at vores lønleverandør ikke er troværdige, og vi ikke kan stole på de lister der kommer derfra. grhhhhhhh.

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.