Mine produkter
Hjælp
ChristinaS
CONTRIBUTOR ***

Gensende lønsedler

af ChristinaS

Er der nogen der ved om man kan gensende lønsedler til enkelte medarbejdere, hvis de har mistet dem, eller aldrig modtaget dem, selvom der står completed i filen?

 

PFT 🙂

7SVAR7
Sanne Deichmann
CHAMPION **

af Sanne Deichmann

... men får de ikke deres lønsedler enten via Mit.dk eller eboks? Så forsvinder de jo ikke nogen steder hen... ?

ChristinaS
CONTRIBUTOR ***

af ChristinaS

Jo de får via mit.dk, men nogen siger, at de ikke har fået enkelte lønsedler, eller de er forsvundet.

Birgit123
CONTRIBUTOR **

af Birgit123

ja det kan man. Under lønadministration, Vis lønseddel. Der kan skrive en medarbejder nr. og periode. Der dannes en PDF fil, som man kan sende med sikker mail eller udskrive. 

ChristinaS
CONTRIBUTOR ***

af ChristinaS

Tak Birgit. 

 

Jeg tænkte nu mere om man kunne gensende fra systemet, netop så man ikke skal udskrive eller sende via mail.  🙂

Birgit123
CONTRIBUTOR **

af Birgit123

Det er jeg svar gyldig om det kan

Birgit123
CONTRIBUTOR **

af Birgit123

det er jo også det du gør. ved at bruge Visma løn og gå ind under lønadministation og søg på den medarbejder og periode du skal bruge.

ChristinaS
CONTRIBUTOR ***

af ChristinaS

Men systemet sender den ikke videre. det vil jeg skulle gerne manuelt. JEg ville gerne hvis systemet kunne gensende til Mit.dk 🙂

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.