for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Desværre ikke... Har lige forsøgt support uden held... Min lønkørsel har også hængt i et godt stykke tid nu 😞
Hej @cmh1006
Vi har øje på jeres kørsler 🙂
Vi oplever ikke, at kørslerne går ned. De er bare lang tid undervejs.
Med venlig hilsen
Mette Simonsen
Hej,
Det har jeg også tænkt på - sat en kørsel over kl. 14.19 som ikke er færdig endnu og telefonen hos Visma er lukket! Det er desværre ikke første gang at dette sker for dem i den værste lønperiode 😞
Det er jo heldigvis ikke noget vi oplever så ofte, så det går nok 😉
har også startet en lønkørsel kl. 12.04, som endnu ikke er færdig.... ??
Jeg er lige ved at ringe Visma op og forhøre mig om det hele er på vej ned. Jeg ved de i går talte om at deres teknikere arbejdede på højtryk. Dur bare ikke at vi går i stå fordi systemet ikke fungere når vi er så tæt på luk af lønnen 😯
min kørsel blev færdig nu - håber det lykkes at få din færdig også 🙂
Desværre nej, ved godt at den tager lang tid med 1200 mand, men alligevel over 1 time. Håber Visma kan afbryde den og starte den op igen og den så kan køre uden problemer 😊 fedt at din er gået igennem.
Hej
Vi har under Driftinformation oplyst at der vil være udfordringer med langsomme kørsler resten af ugen, se nedenstående link:
Tak for info, Susanne, havde jeg set og har også talt med Poul. Synes bare det er helt utroligt. Min lønkørsel har nu taget 2 timer fra den blev sat i gang og er langt fra færdig endnu ??
Hej
Ja, det er da frustrerende, det forstår vi godt, der sidder kolleger og overvåger systemerne, og kan de se der er noget der kan gøres for at skubbe på gør de det. Der er dog rigtig mange kørsler i gang så derfor vil i desværre opleve dette lidt endnu.
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.