annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in

Log på eller lav en ny bruger for automatisk at få relevante områder

Highlighted
CONTRIBUTOR **

Hastighed

Hej.

Har I mulighed for at skue op for tempoet. Jeg bruger mere tid på at vente på VISMA end den tid jeg bruger på at lave lønnen - hvilket betyder, at jeg pt. kun når halvdelen af hvad jeg skal. Jeg spilder min tid på at sidde og vente og kommer senere hjem og må skrive overarbejde på. Det hænger ikke sammen med den planlægning jeg har. Dette er skrevet medens jeg venter på VISMA.

Hilsen Claus Berthelsen

6SVAR6
Highlighted
CONTRIBUTOR **

Sv: Hastighed

NU er der gået 31 dage siden jeg sidst skrev, at systemet var langsomt. Nu sidder jeg igen og venter på systemet. Jeg satte en "fremtidig lønsddel" over kl. 14.21 i dag og intet sker. Undre mig over at VISMA ikke selv opdager sådan noget, og at der skal flere kunder til at ringe ind, før der kan blive taget aktion på det. Jeg ærgre mig over at det sker så **bleep**.

Hilsen Claus Berthelsen

Highlighted

Vores netværk er gået ned desværre. Vi arbejder på det så alle kan få lønnen igennem.  Vi har lagt en drifts besked ud om det her på community. https://community.visma.com/t5/Nyheder-i-Visma-Lon/OBS-Ventetid-pa-vores-systemer/ba-p/312147

MVH Jesper 

Highlighted

Så er netværket genetableret så fejlen er løst. 

Vi beklager. 

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Sv: Hastighed igen igen 28.07.20

Ked af at sige det, men systemet er ekstremt langsomt. Kan vente næste 4-5 minutter - det er uholdbart må jeg sige. Vil I ikke nok kigge på det, tak.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Ja, hvorfor er det vi skal opleve dette måned efter måned ? 

Highlighted

Vi er klar over, der har været og desværre stadig er udfordringer for flere af vores kunder. Vi har, på baggrund af tidligere udfordringer været forberedt men grundet særlige omstændigheder, oplever vores kunder lige nu lange svartider. Vi beklager de gener det må medføre. Vi analyserer fortsat situationen og arbejder hårdt på at finde løsninger.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant