annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in

Log på eller lav en ny bruger for automatisk at få relevante områder

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Hotline svarer ikke telefonen

Jeg har været nr. 3 i køen i en time. Er der tekniske problemer på jeres telefonnet?

6SVAR6
Highlighted

Sv: Hotline svarer ikke telefonen

Hej

Vi har desværre mange i kø idag men vi kæmper det bedste vi kan. 🙂

Venligst Susanne Persson

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Jeg ringede kl. 09:40 til jer klokken er nu 11:59 og har stadig ikke fået et opkald 

Highlighted

Hej Susanne

Der må være en fejl her. Hvem har du ringet til for vi har nået alle vores kald så der ligger ikke nogen kald fra i morges. 

Hvis du kan give mig dit til tlf. nr. så skal jeg sørge for at du bliver ringet op.  

MVH Jesper 

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

26888733

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Jeg blev aldrig ringet op og da det hastede ja så ringede jeg tilbage omkring kl. 13 - jeg ventede 15 min i køen og så havde jeg svar på mine spørgsmål.

Jeg hopper nok ikke på den med at blive ringede op mere, da det ikke er første gang at man har

" glemt mig "

Highlighted

(updated by Jesper Thomsen VISMA ‎24-02-2020 08:51 )

Hej Susanne

Jeg er ked af det er den oplevelse du har. 

Jeg har undersøgt sagen og kan se at du rigtigt nok talte med os kl. 12:58 men inden da har vi forsøgt at ringe til dig 4 gange i løbet af dagen. 

Hvis du en anden gang oplever at du ikke bliver ringet op, så vil jeg anbefale at du bruger Chatten for at rykke for et opkald. Det er den hurtigste måde at løse dette på da den hele tiden er bemandet. Du skal være velkommen til at skrive direkte til mig på Jesper.langberg@visma.com

God løn afl. uge 

MVH Jesper