Mine produkter
Hjælp
Bo Håkon Jørgensen
CONTRIBUTOR *

Hvorfor er Ferietillæg pensionsberettiget ? Hvordan retter jeg det, som ikke pensionsberettiget

af Bo Håkon Jørgensen
 
5SVAR5
Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123

Det er egentlig meget pudsigt, for hos os skal ferietillæg være pensionsberettiget, men var det ikke...

Jeg har d.d. været i kontakt med hotline som har ændret det for mig, tænker at du skal det samme da det er en rettelse på lønarts niveau.

Bo Håkon Jørgensen
CONTRIBUTOR *

Tak for svaret, det er kommet automatisk på plads

af Thor Lundehoj

Hej @Bo Håkon Jørgensen,

 

Det er desværre ikke muligt for mig at besvare dette spørgsmål, da jeg ikke har de fornødne kompetencer indenfor systemet. I mellemtiden har vores Konsulenter travlt, med at besvare henvendelser over telefon, sagssytemet og chat. Du kan derfor ikke forvente at få svar fra Visma konsulenter her på Forum. 

 

Da der ikke er kommet svar fra andre brugere, vil jeg anbefale dig at kontakte os via chatten (robotten som vinker), da du her vil kunne få hurtigere kontakt til vores customer care, vedrørende sager som er mindre komplicerede. 


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
Bo Håkon Jørgensen
CONTRIBUTOR *

tak men det er kommet automatisk på plads

Susanne123
CHAMPION ***

Perfekt, det virkede også som om at det var standard at det ikke ramte pensionsgrundlaget 😊

God dag

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.