Mine produkter
Hjælp
MaxS22
CONTRIBUTOR *

Import af timer / Eksport af bogføringsbilag

af MaxS22

Hejsa,

 

På nuværende tidspunkt sidder jeg og manuelt taster timer når der skal laves løn. Er det muligt at importere dem til Visma fx. i form af CSV fil?

 

Er det samtidig muligt at eksportere al bogføringen, forudsat min kontoplan er sat korrekt op, således jeg ikke manuelt skal bogføre lønnen efterfølgende? Er der evt. nogle guides/vejledning til hvordan jeg gør ovenstående, såfremt det er muligt?

 

På forhånd tak.

3SVAR3
Godkendt løsning
Samuel Marosi
VISMA

af Samuel Marosi

Hej @MaxS22 ,

Det helt klart muligt i Lønsystemt. Både med kontoplan/bogføring samt indlæsning af CSV fil.

Du kan som udgangspunkt indlæse næsten alt med en CSV fil i lønsystemet, via nedenstående vejledning:
https://community.visma.com/t5/Vejledninger-i-Visma-Lon/Decentral-registrering/ta-p/117808

 

Vedr. bogføring, så kan det også gøres via. rapporterne i Visma løn, tjek evt. punkt 5.11:
https://community.visma.com/t5/Vejledninger-i-Visma-Lon/Vejledning-til-bogforing/ta-p/241200

Derudover vil jeg anbefale dig at booke en konsulent i 2-3 timer til at hjælpe dig, med at lave decentrale filer samt til bogføringen.

Du kan skrive til mailen: book.konsulent@visma.com for mere hjælp og booking. 🙂

Mvh Samuel Brask Marosi

MaxS22
CONTRIBUTOR *

af MaxS22

Hej Samuel,

 

Tak for dit svar.

 

Jeg synes dog ikke dine to guides beskriver, hvordan jeg opsætter den fil med timer, jeg gerne vil importere. Hvor kan dette gøres?

 

God dag! 🙂

 

Mvh.

af Samuel Marosi

Hej @MaxS22 

 

Decentral registrering er import af data/lønfiler i Visma Løn. 
Punkt 15 i den decentrale vejledning, beskriver indlæsningen af variable og faste lønart.
15. MLE-40-LONA (Personlige satser, faste lønarter og variable lønarter)

Men som jeg skrev sidste gang, så 
vil jeg anbefale dig at booke en konsulent i 1-2 timer til at hjælpe dig, med at lave decentrale filer, og give dig forståelsen for hvad de kan.

Du kan skrive til mailen: book.konsulent@visma.com for mere hjælp og booking.  🙂

 

Mvh Samuel Brask Marosi

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.