for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Er der andre en mig som ikke kan komme igennem med sager til Visma?
Jeg får ingen tilbagemeldinger. Måske jeg gør noget forkert?
Løst! Gå til løsning.
Hej @Samuel Marosi
Jeg afventer også fortsat svar på mine sager, og hører intet selvom jeg rykker. Det er gamle sager nu.
Hilsen
Christina
Hej @ChristinaS,
Er det vedr. Case 00005243?
Eller er der også andre jeg skal være opmærksom på?
Mvh Samuel Brask Marosi
Hej Samuel
Korrekt, og 5232. Jeg har lige ringet til Hotline og får at vide der er ferie, så nu har jeg også sendt mail videre.
Hilsen
Christina
Kære @Lene Fabricius, @LGHansen, @ChristinaS og @Camilla Rømer.
Mange tak for jeres feedback.
Nu når udrulningen af kundeportalen og det tilhørende sagssystem, nu er 100% oppe og køre. Så giver det selvfølgelig også anledningen til at vi internt i Visma Enterprise, også kigger vores egne processer igennem igen, så vi kan sikre jer en bedre kundeoplevelse med sagerne, samt at i får en mere proaktiv respons på dem.
- Fortsat god dag. 🙂
Mvh Samuel Brask Marosi
Jeg må desværre konstaterer at jeg fortsat mangler svar på 3 sager. Nu er det op til 3 uger siden jeg oprettede dem. jeg har rykker på selve sagen, men hvis I ikke ser sagerne, så der I nok heller ikke mine rykkere. Kan du rykke sagsbehandlerne for mig?
Hej Samuel, Er der også et svar på vej til mig? /Lene
Hvornår forventer I at det kommer til at ske?
Præcis det samme her, måtte også ringe til hotline. Der bliver ikke kigget på sagerne, selvom man rykker på dem.
Jeg har også oplevet manglende tilbagemelding, selvom det er Visma som har oprettet en sag efter telefonisk aftale.
Jeg måtte også rykke mange gange, før der blev set på sagerne.
Man skal også selv holde øje med, når de begynder at svare, for man får ikke nogen notifikationer.
Hej @LGHansen,
Kan du uddybe din udfordringen?
Er det at oprette selve sagen, eller drejer det sig om et bestemt sagsnummer?
Mvh Samuel Brask Marosi
Jeg har endnu ikke fået tilbagemelding på nogle af de sager jeg har oprettet. Kun en autobesked om at I vender tilbage.
Kan du lige sende mig jeres kundeforholdsnummer?
Det er 1937
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.